מתלבטים אם לרכוש מטבח חדש או לשפץ את המטבח הקיים?

מתלבטים אם לרכוש מטבח חדש או לשפץ את המטבח הקיים?

כולנו יודעים כי המטבח הוא החלק התפעולי ביותר בבית ומשמש אותנו פעמים רבות במהלך היום, אם זה בהכנת עוגה, או כוס קפה, וכן בהכנת ארוחות מורכבות לאירוח. ולכן, מטבח ישן, בלוי וחסר טעם עיצובי אינו יכול להיות החלק המרכזי ולב הבית. ברבות השנים המטבח הפך לחלל פתוח ומרכזי שתדמית הראשונית של הבית, שכן הוא מהווה יחד עם חלל הסלון את הכניסה לבית. מה שנותן לאנשים רבים רצון לשפץ ולהחליף את ארונות מטבח ישנים ולהפוך את חדר המטבח לחלל קסם מרהיב, באמצעות שיפוץ מיומן ומקצועי. שינויים, כמו החלפת משטח עבודה ושיש, חיפוי קיר יכולה להביא לשינוי דרסטי במראה המטבח, החלפת דלתות המטבח יביא לאלמנט עיצובי אחר בתכלית מבלי להוציא כסף רב על רכישת מטבח שלם.

באמצעות שיפוץ המטבח מתאפשר ללקוח להביא לידי ביטוי את הטעם העיצובי האישי וכן להתאים את המטבח לצרכים האישיים שלו. למשל אם מדובר על לקוח אשר המטבח משמש בהכנת ארוחות מורכבות לאירוח, או עוגה ולכן חשוב שהשימוש במשטח העבודה יהיה חזק, עמיד ופונקציונאלי. כלומר, כל אביזרי המטבח צריכים להיכנס למטבח ולהיות זמינים. חשוב שמשטח העבודה וחומרי הגלם מהם עשוי המטבח יתאימו לתנאי הלחות והחום במטבח הממוצע. אצלנו תוכלו למצוא קולקציה עצומה של סוגי שיש ומשטחים איכותיים, עמידים וחזקים לכל סגנון מטבח. כמו כן, תוכלו להתאים את השיש האיכותי והמתאים להתאים גם חיפוי לקיר המטבח, ניתן להוסיף גם תוספות פרחוניים כדי לתת אווירה של טבע. כמו כן, תהליך של קבלת החלטות הקשורות לניהול פרויקט גדול וחשוב כמו שדרוג הבית באמצעות שיפוץ מקיף, לא ניתן לקבל החלטות ‏בצורה פזיזה ומבלי להבין מהי המשמעות של ההחלטות. על אחת כמה וכמה בכל מה שקשור לעיצוב מטבח מודרני או מטבח כפרי חדש וכן התקנה של מערכת דלתות פנים בבית. בפרויקט שכזה צריך ואף חייבים ‏לקחת החלטות בצורה הרבה יותר רצינית החל מתחילת התכנון של התהליך, וכאן זה הרגע לזכור כי יש לוודא ולבדוק את ‏הידע והיכולות המקצועיות של אנשי הצוות של החברה לעיצוב מטבחים ודלתות פנים שאיתה אתם בוחרים לעבוד.

אז אם גם אתם חולמים על מטבח חדיש, מעוצב כזה מהחלומות שלכם? צוות המומחים של חברתנו ישמחו לסייע, לייעץ וללוות אתכם בכל שלבי השיפוץ. החל מהחלפת דלתות הארונות, דרך החלפת שיש או משטחי עבודה, דרך החלפת תשתיות מערכות חשמל ואינסטלציה ועד לחיפוי קירות והחלפת דלתות הפנים. כאמור, שיפוץ מטבח הוא שיפוץ מרכזי במיוחד המשפיע על שינוי מראה הבית כולו, וכן במקרים רבים הוא זה שמעניק לבית את העיצוב והסגנון שלו: מטבח מודרני יתאים לבית חדיש באווירה נקיה, מטבח קלאסי יתאים לבית באווירה קלאסית, מטבח כפרי ייתן את התחושה של טבע וחזרה למקורות וכן הלאה.

הוסף תגובה