נוטריון בכפר סבא – נוטריון באנגלית, ספרדית, עברית

עורך דין לענייני משפחה, נוטריון בכפר סבא – שירות מעולה מובטח
משרד עורך דין לענייני משפחה ונוטריון בכפר סבא – הרשליקוביץ מספק שירותים משפטיים תוך הקפדה יתרה על איכות השירות ושמירה על רמת מקצועיות גבוהה בתחומים המפורטים להלן:

נוטריון בכפר סבא – בשפות עברית, אנגלית, ספרדית – כל שירותי הנוטריון במקום אחד, תוך זמן קצר ובהתאמה לדרישות המחמירות ביותר של הרשויות בארץ ובחו"ל. ייפוי כוח, תרגום נוטריוני בספרדית, אנגלית, עברית, אישור העתק, אישור תצהיר, אימות חתימה, אישור לטפסי משכנתא או קבלן (ייפוי כוח בלתי חוזר לטובת הבנק או ייפוי כוח לקבלן או לחברה משכנת לצורך ביצוע פעולות הקשורות לנכס), ועוד.

מידע כללי על שירותי נוטריון בישראל:
נוטריון בישראל הוא בעל תפקיד של אמון המוסמך על ידי משרד המשפטים לאישור מסמכים באופן רשמי. בניגוד למדינות שונות בעולם בהן קיימים בעלי תפקידים שונים העוברים הסמכה לביצוע תרגום רשמי כגון: מתרגם רשמי, מתרגם מוסמך או מתרגם מושבע, בישראל רק נוטריון הינו בעל מקצוע המוסמך לביצוע אישור תרגום רשמי המוכר על ידי הרשויות. כשמדובר בתרגום המיועד לשימוש מחוץ לישראל מומלץ לברר מול הגורם שאליו מיועד התרגום האם נדרש בנוסף לחותם הנוטריון אפוסטיל של בית המשפט, של המשרד לשירותי דת או של משרד החוץ.

עורך דין לענייני משפחה בכפר סבא – התמחות בייפוי כוח מתמשך, צוואות, ירושות, הסכם ממון, הסכם זוגיות, הסכם הורות משותפת, גירושין, התרת נישואין (ההליך המקביל לגירושין אצל בני זוג שאינם בני אותה דת, אשר נישאו נישואים אזרחיים).
כל השירותים ניתנים מתוך הבנה עמוקה של הדקויות וההיבטים המשפטיים, מתוך נסיון מקיף ורב שנים בתחום וכן, במלוא הרגישות הנדרשת בסיטואציות אישיות הנוגעות בענייני משפחה ובגישה המתבססת על הסכמה הדדית והוגנות כלפי כל הצדדים המעורבים בתהליך.

עורך דין לענייני הגירה בכפר סבא – ייצוג בני זוג בהליך המדורג מול משרד הפנים להשגת אשרת שהייה, אשרת עבודה, מעמד ואזרחות ישראלית.

למידע נוסף ולתיאום פגישה התקשרו: 077-5600237