נורות לד לגידול יתרונות

נורות לד לגידול יתרונות

לכל גדלי הצחים שחששו מגידול של צמחים על ידי נורות לד לגידול כי הם לא הכירו ביתרונות של נורות אלו והם העדיפו להשתמש בנורות הישנות לגידול. רבים חוששים ובצדק מפגיעה בגידול של הצמחים ואיכותיים בגידול הידרופוני.

מאמר זה מאמר זה יסביר תחילה את הייחודיות של נורות לד לגידול. וכמו כן הוא ימנה את היתרונות להן בוודאי לעומת הנורות האחרונות שקיימות. כמו כן מאמר זה ימנה מספר יתרונות שיעזרו לרבים המגדלים גידול הידרופוני וגם להשתמש בסופח לחות להבין כי דווקא נורות אלו יוכלו בהחלט לדאוג לכך לגדל בקלות רבה צמחים יפי תואר.

מהי הייחודיות של נורות לד?

הייחודיות של נורת לד נעוצה באור הרחב שלה שתאי לגידול של מיני צמחים איכותיים ושונים ניתן לראות כי הצמחים גדלים בחממות ומגדלים ביתיים צריכים אור על מנת לגדול לנורת לד יש אור גדול ורחב וכך היא מצליח לייצר גידול גדול ורב גם על שטח קטן ולכן היא מתאימה גם למגדלים בעלי חממות גדולות וגם למגדלים ביתיים. לאלו שמבינים בהידרופוניקה וסופח לחות.

על מנת להחליף ת הנורות לחלל גבוה היה צורך למצוא נורות שגם יש להן את היתרונות של נורות אלו אך גם הן מצליחו להתגבר על החיסרון שלהן ולכן ניתן לומר כי מדובר על נרות אלו שיש בהן יש יתרונות רבים נציג שניים מהם:

טמפרטורה נמוכה יותר

מדובר על מנורה שהיא בעלת טמפרטורה נמוכה בוודאי לעומת המנורות שהשתמשו בהן בעבר היתרון של המורה הזו שה שניתן לקרב את הפרחים עד למרחק של 30 ס"מ בלי חשש שישרפו חס ולחלילה. יתרון זה בא לידי ביטוי בעיקר בימות הקיץ החמים שאין אפשרות לקרר את החלל כראוי.

צריכת חשמל ומים נמוכה יותר

נורות הלד אינן זקוקות למערכת מיוחדת של חשמל אלא יש רק צורך לחבר אותן אל מערכת חשמל דבר המוזיל את עלות החשמל. כמו כן אין גם צורך במערכת השקיה וקירור דבר שעוד יותר מוזיל את העלות שלהם. ועוד יותר המערכת מתייעלת ככל שמוסיפים עוד נורות. זוהי תורת הידרפוניקה.  

חדשות bn

הוסף תגובה