נורות לד לגידול לעומת נורות ליבון סיכונים בריאותיים

נורות לד לגידול לעומת נורות ליבון סיכונים בריאותיים

אם בעבר כאשר היו מעניינים לקנות נורה או להחליף נורה היו מגיעים אל החנות ורואים שורות נורות ליבון כאר הבחירה הייתה בין הכמות של אור עד 60 וולט . ואם היו מעוניינים להשתעשע ניתן היה לבחור נורות בצבעים שונים. כיום ניתן לראות כי יש מבחר רב של נורות אחרות אמנם ההמצאה של תומס אדיסון הייתה פלא לתקופתו אך כיום רבים מחפשים נורות נוחות וחסכניות יותר אחת מהנורות האלו הן נורות לד לגידול  במאמר זה נדבר על הסיכונים הבריאותיים של הכספית

נורות הליבון הסיכונים הבריאותיים

כאשר מתייחסים אל נורות לד לגידול לעומת נורות ליבון מגלים כי נורות ליבון הן בעלות סיכונים בריאותיים לא מבוטלים. הקושי העיקרי בעניין זה הוא הכספית הגורמים לסיכונים בריאותיים רבים במיוחד.

כל נורה כזו מכילה כספית כאשר הנורה דולקת היא מפרישה את אדי הכספית אל האוויר וכאשר דבר זה קורה ניתן לראות כי הכספית מגיעה אל האדם. הוא נושם אות והיא נצמדת בגוף ואינו יכול להפריש אותו כמו כן  סיפורו של הצומח בגידול הידרופוני ולכן מדובר על סיכון ממשי לחיי אדם ולפגיעה בבריאותם כאשר משתמשים בנורות לגידול הידרופוני ומבינים בתחום ההידרופוניקה וסופח לחות.

הנורות כפסולת

דובר על נורות שלא רק נחשבת לפסולת אלא הן נחשבות לרעילות במיוחד.  בעוד שבארצות רבות חודדו ההנחיות לשימוש ואחסון נורות אלו כמו לא לשבור אותן או להטמין במקום וסתר על מנת שאדי הכספית לא ישאפו על ידי אדם כלשהוא . בישראל נמנעו מלציין את החסרונות אלו אך ציינו את היתרונות ולכן בישראל לא ממש מודעים לכך.

קרינה אולטרה סגולה

כאשר מתייחסים אל הקרינה של נורות מדובר על קרינה שהיא אמנם רחוקה מלהזיק אך היא מחת מאד לעומת הקרינה האולטרה סגולה שבמקרים מסוימים היא עלולה לגרום שינוי בתאים של האדם מסיבות אלו החולט להחליף את נורות הליבון בנורות אחרות.

השפעה על המערכת ההורמונלית

מדובר על השפעה על המערכת ההורמונלית  האור הלבן שהוא בדיוק כמו אור יום מבלבל את המערכת ויכול לגרום לקשיי שינה. גם אלו שמומחים בהידרופוניקה

חדשות ספורט Bn

הוסף תגובה