נמצאים בשלבים הראשונים של גידול הידרופוני ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו

אם כל הזמן הזה יושב עליכם הרעיון להקים גינה הידרופונית, כדאי שתכירו את כל הכללים שבאים קודם לכן ומאפשרים לחלום הזה להתגשם. אז מאיפה מתחילים? האם יש לכם סופח לחות או נורות לד לגידול? מה לגבי הכלים המתאימים בהם תמקמו את השתילים המדהימים שברצונכם לגדל?

כדי לעזור לכם להגשים את החלום ולהפוך גינה שאינה תלוית מצע אדמה בבית הפרטי שלכם או במשרד, הנה כל הכללים הראשוניים שיעזרו לכם לעשות את זה טוב יותר.

גידול הידרופוני – מזה בכלל?

אחד היתרונות של גידול הידרופוני הוא העניין שאין תלות בשום מצע של אדמה, כמה פשוט ככה קל, אתם צריכים רק לרכוש את הציוד ההתחלתי ולצאת לדרך חדשה, הפעם באמצעות גידול מדהים בבית או במשרד, גידול שלא תופס מקום ובעיקר מביא לכם יבול מדהים וטעים יותר נטול הדברה ובעיקר שמירה על סביבה ירוקה במלוא מובן המילה.

למה צריך סופח לחות?

סופח לחות אחראי כך או כך על הטמפרטורה בחדר או בחממה בה תבחרו לגדל את הצמחייה או את גינת הירק שלכם. חלק מהגידול המוצלח ידרוש את הציוד הנ"ל והוא אמנם עלול לעלות לא מעט אבל לטווח הארוך הוא בהחלט יכול לתת את המענה המושלם לגידול החלומי אליו אתם שואפים בפועל.

מה תפקידן של נורות לד?

תפקידן של נורות הלד בגידול הוא לספק את האור המושלם לצורך הגידול, כאמור, ללא נורות לד לא ניתן להוציא לפועל את הגידול וכמו נשימה ואוויר כך גם האור שמשפיע על הגידול וכן מעניק את החום הראוי לגידול ראוי של צמחים מדהימים אורגניים מבית היוצר שלכם.

נורות לד לגידול, אם אתם רוצים להתחיל ולגדל גידול הידרופוני מדהים, הציוד הראשוני אולי יעלה יקר, אבל כל השאר בהחלט יוביל אתכם להשקעה שתשתלם לכם גם הרבה אחרי. מהיום אתם גם יכולים לקחת את החלומות שלכם צעד אחד קדימה ולתת חופש לגידול המושלם שכבר כבש את כל העולם.

הוסף תגובה