נסיעה ירוקה ובטוחה

נסיעה ירוקה ובטוחה

רכב תפעולי – כיום יש דרכים רבות על מנת לזהם פחות את הסביבה, ובמקביל לשפר את איכות החיים שלכם ולחסוך כסף. אחת הדרכים האידיאליות לעשות זאת עם לעבור לנסיעה עם רכב חשמלי, או עם ריקשה עירונית. ריקשה נקראת גם טוקטוק והיא שימושית להפליא עבור משפחות עם ילדים קטנים, עבור בעלי עסקים קטנים שנדרשים לספק עד לבית סחורה או שירותים ללקוחותיהם, ולצרכים רבים נוספים. כדי להקל עליכם – ריכזנו עבורכם כאן במאמר כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

בשכונה – ריקשה במקום רכב

חבל לבזבז זמן יקר בפקקים בתוך העיר, ובדיוק בשביל זה אתם יכולים להצטייד בריקשה. ריקשה חשמלית למשל היא פתרון נפלא שיאפשר לכם להגיע לסופר, לחנות או לקחת את הילדים בבוקר לגן – מבלי הצורך להתניע את הרכב חשמלי המשפחתי ולהסתבך עם חניה. ריקשה מאפשרת לכם לעלות עליה ולנסוע בצורה ידנית של דיווש או מבוסס מנוע חשמלי, כאשר הנסיעה היא בטוחה תוך הקפדה מקפידים על הכללים, אתם לא מזהמים את הסביבה ואתם חוסכים זמן יקר. ריקשה עירונית מאפשרת לכם להסיע אנשים נוספים, להנות מנסיעה רגועה ושלווה בלי לחץ של הפקקים, צפירות או פליטה של גזי חממה מזהמים.

במקום העבודה – רכב תפעולי

גם מקמות עבודה רבים בישראל מבינים את היתרונות הרבים של שימוש עם רכבים חשמליים ועם רכב חשמלי תפעולי במקום העבודה. במקום לצייד את העובדים עם רכב מבוסס צריכת דלק שדורש רישיון נהיגה, טסט, אגרות והוצאות נוספות – הרי שפתרון פשוט בהרבה הוא לרכוש למקום העבודה ציי כלי רכב חשמליים. רכב חשמלי תפעולי מאפשר לכם לספק לעובדים שלכם אפשרויות ניידות נהדרות בתוך מתחם העבודה, בצורה זריזה ומהירה. רכב תפעולי קיים כיום בדגמים רבים, עם אפשרויות אחסון רבות, שינוע, אבזור ושלל אפשרויות בהתאם לאופי העבודה והמשימות שדרושות לביצוע בשטח.

רכב תפעולי חוסך למקום העבודה הוצאות רבות מדי חודש, בדיוק כפי שמעבר לריקשה חשמלית טוקטוק חוסכת סכומי כסף רבים מדי חודש למשפחה הישראלית הממוצעת. בדקו עוד היום את האפשרויות השונות של ריקשה טוקטוק ושל רכב חשמלי תפעולי.

המאמר בחסות חדשות bn

הוסף תגובה