נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל? הזמינו אתכם לחקירת יכולת?

נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל? הזמינו אתכם לחקירת יכולת?

אם אתם נאלצים להתמודד מול תיק הוצאה לפועל והזמינו אתכם לחקירת יכולת- זה הזמן להתייעץ עם עורך דין הוצאה לפועל על מנת שיוכל לתת לכם את המידע ולהבהיר את המצב המשפטי המורכב, וכן יוכלו לפשט עבורכם ככל שניתן ולהציע דרכי פעולה שיוכלו להגן על הזכויות שלכם וכך תוכלו להגיע תוך פרק זמן לארץ המבטחים שיבטיח לכם התחלה של חיים חדשים והכי חשוב- ללא חובות.

כאמור, אם אתם מוצאים עצמכם נאלצים להתמודד מול תיק הוצאה לפועל דעו כי אתם לא לבד. ניהול כלכלי שגוי ובפרט משבר הקורונה בשנתיים האחרונות הביא לא מעט משפחות ובעלי עסקים שונים למצב זה. ובכדי לצאת ממצב שכזה מומלץ להתייעץ עם עורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון אשר זהו תחום מומחיותו, על מנת שיוכל להתאים לכם אסטרטגיה משפטית חכמה ולתכנן מהלכים אשר יובילו אתכם ליציאה מהמשבר הכלכלי לחיים חדשים ללא חובות.

אנשים ועסקים רבים נכנסו לחובות ולגירעון כלכלי בשל ניהול כלכלי לא נכון וכן בשל משבר הקורונה אשר השפיעה על ההתנהלות הכלכלית. גל הפיטורין הרחב במעגל העבודה השאיר רבים מחוסרי עבודה וללא מקור פרנסה, אחוזי משרה פחתו בצורה משמעותית והחשש מהחוסר ידיעה החל להתפשט במרחב. בעלי עסקים רבים מצאו את עצמם נלחמים על קיום העסק שלהם מול שורת הגבלות, פגיעה במאזן ההכנסות ושינויים נרחבים בתחום השיווק, תפעול העסק, גבייה ועוד. אנשים שהתמודדו עם קשיים כלכליים עוד טרם משבר הקורונה, מצבם הכלכלי החמיר והחריף והם נותרו מול שוקת שבורה כאשר ההוצאות המשיכו להשתלם כסדרם, עלו על ההכנסות והחלו להיווצר חובות. ולפיכך, מה שעליכם לעשות כאשר יש לכם חובות ואתם לא משלמים אותם, הוא כבר פחות סימפטי. לרוב, אופן גביית החוב עובר למחלקה המשפטית או לעורך דין המייצג את הזוכה אשר מוציא לכם מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. חשוב שתהיו מודעים להשלכות המשפטיות ולא תתעלמו מהמכתבים שאתם מקבלים, כי השלב הבא, באם לא תשלמו את החוב, הוא פתיחת תיק הוצאה לפועל. אם לא טיפלתם בזה בזמן, תמצאו את עצמכם מהר מאד מתמודדים מול מספר תיקים בהוצאה לפועל כאשר כל אחד נוקט נגדכם בהליכי גבייה, עיקולים והגבלות. לפני שתגיעו לשלב זה, או כאשר הגעתם כבר למצב שכזה בו אתם נאלצים להתמודד מול חקירות יכולת ותיקי הוצאה לפועל רבים, חשוב לפנות לעורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון אשר יגן עליכם ויעזור לכם להסדיר את החובות ולצאת לדרך חדשה.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה