סוגי השקעות בנדל״ן

סוגי השקעות בנדל״ן
צילום: יקיר

עכשיו כשאתה יודע למה שווה להשקיע בנדל"ן, הגיע הזמן לבדוק אילו אפשרויות עומדות לרשותך. להלן סוגי הנכסים השונים שתוכלו לבחור בהם. כל אחת מהן נושאת אסטרטגיה אחרת עליה נדבר במאמר הבא.

בתים צמודי קרקע

הם בדיוק כפי שהם נשמעים: מבנה יחיד המיועד למשפחה אחת. הם ללא ספק הנכס הנפוץ ביותר עבור המשקיעים, במיוחד אצל מתחילים. הם קלים כיוון שיש רק יחידה אחת לניהול. סלט אחד, דייר אחד, רכישה אחת, מכירה אחת. הרבה דברים שקשורים לבתים צמודי קרקע קלים יותר בגלל השכיחות שלהם. בנקים רגילים לממן משכנתאות מסוג זה, וקבלנים רגילים לשפץ אותם מחדש.

לעתים קרובות יותר קל למצוא שוכרים עבור בתי קרקע מאשר לדירות. גם האיכות נוטה להיות טובה יותר, כאשר הדיירים מטפלים יותר בנכס ונשארים זמן רב יותר ומספקים יציבות. הם גם נוטים לפקוד על דמי שכירות גבוהים יותר מדירות מסורתיות, מה שמוביל להכנסות רבות יותר. מכיוון שהשוק גדול, מה שמוביל ליותר הון בנכס לאורך זמן.

דירה

היא יחידת מגורים, נקראת גם "דירת מגורים" והיא מהווה יחידה בתוך בניין משותף דירה יכולה לשמש למגורים או למטרות אחרות, כגון פעילות עסקית. תשתיות הדירה, כגון צנרת מים, ביוב ורשת החשמל, מחוברות לאלה של שאר הדירות בבניין המשותף, בבניין המשותף ניתן למצוא מגוון אופציות לסוגי הדירות כגון, דירה רגילה כמובן, דירת גן, פנטהוז, דופלקס וטריפלקס.

מסחרי 

נכסים מסחריים הם נכסים המוחכרים לעסקים ויכולים להשתנות באופן נרחב על סגנון ושימוש. כל דבר ממחסן לקניון חשמלי לבניין משרדים נחשב לנדל"ן מסחרי. בגלל המחזור הדל של הדיירים, נכסים אלה יכולים לספק הכנסה אמינה יותר מזו שהוזכרו לעיל. לנכסים מסחריים מבנה מימון נוח, אך לרוב רוכשים אותם משקיעים מנוסים בעלי עושר משמעותי.

שטח פנוי

השקעה בקרקע פנויה עשויה להיות נדיבה מאוד מבחינת רווחיות, עם זאת צריך לדעת את המשתנים הרבים הגלומים בעסקה.

אם אתה משקיע באזורים עירוניים או בפרברים, תשואות ההשקעה שלך מבוססות אך ורק על הערכת שווי האדמה. עם זאת, תוכלו גם לרכוש אדמות ולהשכיר אותן לשימוש, כגון חקלאות. אם החלקה מיוערת, יתכן שתוכל למכור את העץ.

נאמני השקעות נדל"ן

חברות השקעות המאגדות כסף ממשקיעים רבים ומשקיעות אך ורק בנכסים או עסקים הקשורים בנדל"ן. המיוחד בחברות אלה הוא שלצרכי מס הם נדרשים להחזיר מההכנסה הנקיה השנתית שלהם לבעלי המניות שלהם בצורה של דיבידנדים. הם סוחרים כמו מניות, ולכן הם אחת הדרכים הקלות ביותר להשקיע בנדל"ן. כל מה שאתה צריך זה חשבון תיווך.

כשם שתעשיית הנדל"ן היא מגוונת, כך גם הטקסים שתוכלו לבחור בהם. אתה יכול למצוא כאלה הספציפיים לתעשייה, כמו שימושים בתחום הבריאות או התעשייה, או כאלה שמתמחים באסטרטגיית השקעה מסוימת, כמו פיתוח או שכירות נטו. בנוסף, קיימות הרבה קרנות סחורות בבורסה, או תעודות סל, המקבצות טקסיפ וחברות הקשורות בנדל"ן בדרכים שונות.

קבוצות השקעות בנדל"ן

גישה פאסיבית יותר להשקעה בנדל"ן. חברה בונה או קונה קומפלקס של דירות ואז מאפשרת לחברות אחרות או משקיעים בודדים לרכוש יחידות באמצעות החברה המייצרת את הקבוצה. החברה המקורית מנהלת את היחידות כשכירות מטעם הקבוצה הכוללת עמלה המנוכה מהשכירות בכל חודש. אתה מקבל את תשלומי שכר הדירה החודשיים כחבר בקבוצה ומשקיע בניכוי עמלות.
______________________________________________________________________________________________________________

למאמרים נוספים בקרו אותנו באתר >>> Easy איזי תיווך באופקים  |  דירות למכירה באופקים |  דירות להשכרה באופקים
 

הוסף תגובה