סושי מתוק מהמזרח הרחוק

מלונות באשקלון – המזרח הרחוק הביא לכאן לא רק את הסושי המסורתי שכולנו מכירים, אלא כעת גם בשורה מתוקה והיא: סושי פירות. כן כן אתם שומעים טוב. מדובר על רול סושי מתוק כולל שילובי פירות נהדרים עם מלית מיוחדת, ואפשרויות חיתוך ועיצוב כיד הדמיון. הקינוח הזה מוגש בבתי מלון, באירועים, הוא מדבר גם לילדים וגם למבוגרים, מתאים גם לתפריט חלבי וגם לתפריט פרווה, הוא חוצה יבשות וגבולות מה שנקרא ואתם חייבים לשלב אותו בתפריט הבית שלכם. כיצד עושים את זה ומה חשוב לדעת – הכל כאן במאמר הבא שלפניכם.

מה זה סושי מתוק

מלונות בחיפה – סושי מתוק, הלוא הוא סושי פירות, הוא מנת קינוח נהדרת. לקטגורית קינוח במלונות מדובר באופציה מעולה, והיא מאפשרת לכם להכניס המון חדשנות ויצירתיות למרחב של בית המלון. מדובר בעלי אורז עם מלית מיוחדת שכוללת קרם קוקוס ורכיבים נוספים לרוב. בתוך רול הסושי יש חיתוכי פירות מסוגים שונים, כאשר אחרי גלגול דפי האורז חתוכים אותו בצורה עיצובית לגדלים שונים ומגישים. ניתן להגיש הכל על פלטת הגשה, או לשפד, או אפשרויות נוספות של סידור. המנה מתאימה מאוד כמנת קינוח או כמנת רענון של אחה"צ או בבר בשעות הלילה. ניתן ללוות אותה עם יין קינוח מתאים או יין פירות, או למשל עם כדור גלידה בצד.

מה מיוחד בה

הייחודיות של סושי פירות טמונה בכך שמדובר בקינוח צבעוני, עז בטעם, יפה ומסקרן. הוא מתאים לילדים ולגדולים, יש בו אפשרויות רבות של טעמים והתאמות לשומרי כשרות ולארגנים. כך למשל קרם הקוקוס מאפשר לקבל מנה שהיא לא חלבית. ניתן גם להגיש את המנה ללא אגוזים ושקדים והרי לכם התאמה לאלרגנים בחלק מהמקרים. תוכלו לבחור רול טרופי עם צבעים חזקים או רול שקט יותר של תפוזים ופירות הדר נוספים. קינוח במלונות של סושי כזה היא מבוקש מאוד, וכדאי להזמין אספקה שלו. תוכלו גם להכין את הקינוח במטבח של בית המלון וחשוב במקרה הזה להקפיד על חומרי גלם באיכות גבוהה ועל פירות קפואים בטכנולוגיה המתאימה להגשה.

חדשות bn

הוסף תגובה