סירת מפרש ליד חופי מלונות

כלי שיט ליד חופי מלונות בטבריה הנקראים מפרשיות או אם תרצו להשתמש בשמם המוכר יותר, סירות מפרש שטות באמצעות רתימת כוחה של הרוח. האנשים אשר משיטים את סירות המפרש נקראים ספנים, והם אלה שמכוונים את המפרשים של הסירה בזווית המתאימה שתהיה לכיוון הרוח וכך מגיעים בעצם ליעד שלהם תוך כדי ניצול נכון של הרוחות. לפני שנים רבות, כל כלי השיט היו בעלי מפרשים, אך אז הומצא המנוע והדבר הביא לכך שבקושי משתמשים כבר בסירות מפרש למטרות של הפלגות ארוכות או במטרה להגיע ממקום אחד למקום אחר. כיום, את סירות המפרש אתם כנראה תראו בתחרויות ספורט ימיות או בחופשות כי כרגע הן משמשות בעיקר בפעילויות של ספורט ובנופש.

מה הוא סדר הפעולות הנכון כשיוצאים וחוזרים עם סירת קטמרן?

כמו בכל דבר, גם כשיוצאים להפלגה דרך מועדון עם סירת קטמרן יש סדר פעולות שעליכם לעשות לפני היציאה ובחזרה. כשאתם יוצאים לשייט עליכם לעבור דרך מנהל המועדון, לבדוק איזו סירה קיבלתם, לקבל תדריך על כיווני היציאה ומה הם תנאי השייט והים אשר מחכים לכם. עליכם לבדוק את הסירה, אם כל הפקקים סגורים, אם היא מאובזרת כראוי והכל תקין. חלקו תפקידים, מי ההגאי ומי איש הצוות. בחזרה מההפלגה, עליכם לבצע את הפעולות הבאות. שחררו הגאים בזמן המתאים לכך, לאחר מכן את המפרשים, הסירה צריכה להיות בניצב לגל על מנת שלא תתהפך, שחררו את הוו הראשי של המפרש הראשי

מה לגבי גניבה של מפרשית ליד חופי מלונות?

על פי חברות הביטוח יש לא מעט גניבות של מפרשית ליד חופי מלונות בתל אביב בפרט וכלי שיט ליד חופי מלונות בכלל. על פי הנתונים, נגנבו באזור ה-1000 סירות בים התיכון. חלק מאוד נכבד מהסירות הגניבות הוברחו למדינות במזרח אירופה שם שינו להן את השם, את הצורה ואת הרישום. אז איך תדעו שלא מכרו לכם כלי שיט ליד חופי מלונות גנוב? עליכם לבקש מעורך דין אשר מתמחה ברישום של כלי שיט, לבדוק את המסמכים של הסירה. אם אתם נתקלים בבעיה והיא שהבעלים מסרב לתת לכם את המסמכים, אל תבצעו את הרכישה, כנראה שיש פה משהו שהוא לא תקין.

https://bignews.co.il/eilat-hotels/

הוסף תגובה