עובדים מהבית? כך תתאימו את הבית לצרכי עבודה

עובדים מהבית? כך תתאימו את הבית לצרכי עבודה

בתקופת הקורונה ובכלל בשנים האחרונות רבים עברו למתכונת עבודה מהבית – בין אם חלקית או קבועה. יש הרבה דברים שתוכלו לעשות על מנת לשפר ולייעל את העבודה מרחוק. מדובר בתהליך ובהתאמה כמובן לסוג העבודה ולצרכים שלכם, אך אחד ההיבטים שכדאי מאוד להתעכב עליהם בהקשר הזה הוא הריהוט. כאשר אנו מדברים על ריהוט הכוונה לכיסא ולשולחן העבודה, וגם לריהוט ההיקפי מה שנקרא שכולל את הדלת, התאורה ואלמנטים נוספים.

נוחות

אחד הדברים שחשובים מאוד בזמן העבודה הוא הנוחות. הכוונה לא לפינוק אלא למידת נוחות שתתאים לישיבה ממושכת ולתנאי העבודה שלנו. כדאי מאוד לוודא שהשולחן יציב, שהכיסא תומך במידה מספקת בגב ושגודל המסך מתאים לצורת העבודה שלכם ולתוכן. נציין כי בהקשר הזה מקומות עבודה רבים הקצו למי שעובד מרחוק תקציב רכישה של ציוד ואביזרים לשיפור הנוחות. ולא מדובר רק על נוחות גרידא, אלא גם על שיפור ויעילות. כאשר אנו עובדים שעות ארוכות מול מסך גדול עם כיסא נוח – התפקוד משתפר משמעותית.

בידוד רעשים

חשוב מאוד לשמור על סביבת עבודה מותאמת לצורת העבודה. רעשים גם מהווים מקור הפרעה המסיח את הדעת, ויש מי שעבורם רעשים לא מאפשרים לעבוד. במידה ויש לכם שיחות טלפון רבות חשוב גם כן לשמור על סביבה שקטה. לצורך כך תוכלו להתקין דלתות פנים המונעות חדירה של רעשים בצורה טובה. יש כיום היצע רחב של דלתות פנים איכותיות מאוד.

שימו גם לב ששולחן העבודה מרכז אליו תאורה מספקת. מומלץ לבצע שימוש במנורת שולחן איכותית המאירה באור לבן.

הפסקות

בהפסקות פעמים רבות אנו ניגשים למטבח. מטבחים תמיד מזמנים אליהם את הרצון לנשנש ולכן כדאי שתכינו לכם מראש נשנושים, לחיסכון בזמן וכדי לאכול בריא. מטבחים במקומות עבודה פעמים רבות מציעים מגוון מצומצם של אפשרויות, ודווקא במקרה הזה מטבחים ביתיים כן מאפשרים לנו לאכול בצורה בריאה יותר.  

הוסף תגובה