עוקבים חדשים באינסטגרם

עוקבים חדשים באינסטגרם

איך תהפכו לאושיות אינסטגרם פופולארית ?

רשת אינסטגרם נחשבת כיום לרשת החברתית הפופולרית והצומחת ביותר בקרב קהלי יעד שיווקיים רבים.

הסיבות לפופולאריות של אינסטגרם הפרטי וגם אינסטגרם לעסקים הן רבות אך בראש ובראשונה היא העובדה שהיא מובילה שפה ויזואליות.

הקימו קהילת מעריצים באינסטגרם לעסקים:

כוכבי רשת וידוענים מצליחים להשיג מיליוני עוקבים המגיבים לכל פוסט שעולה לפרופיל שלהם, עוקבים אחריהם בתדירות יומיומית וכך למעשה הם מייצרים קהילה לכל דבר ועניין.

הינה כמה נתונים שבטח תרצו לדעת על אינסטגרם: 

יותר משליש מכל אוכלוסיית ישראל משתמשים ברשת  אינסטגרםוגם פרופיל עסקי של אינסטגרם לעסקים.

·   50% אחוז מבני הנוער בטווח גילאי  17-12 דיווחו שאינסטגרם היא הרשת החברתית המועדפת עליהם.

טיפים ושיטות שיעזרו לכם להפוך לאושיות ברשתות חברתיות:

  • תמדה יוצרת הצלחה באינטסגרם  – זכרו שכמו בכל דבר בחיים גם בניהול אינסטגרם דרוש מכם התמדה רבה, עבודה קשה ועיקביות.
  •     אך אם תעבדו לפי כל הכללים של הרשת החברתית הזו תמצאו את עצמכם מהר מאד עם מאגר שלם של מעריצים שמחכים שתעלו פוסט לסטורי או לפיד של אינסטגרם לעסקים שלכם.
  •     בחרו את הפרסונליות שאותה אתה מייצגים   –זאת אומרת בחרו את "הדמות" שאתם רוצים לייצג – קודם כל ראוי שתגדירו מהי מטרת העל שלכם! האם אתם אושיית אופנה? האם אתם מעצב ? אושיית דיגיטל או אושייה טכנולוגית ?
  •    העלו פוסטים ותמונות בתדירות יומית באופן עקבי  תמונות אותנטיות מחיי היומיום שלכם לאינסטגרם לעסקים אותם תוכלו לקשט עם אינספור אפליקציות שנועדו לכך.
  •     אז מהי התדירות הרצויה? אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת אבל עדיף בתדירות יומית וזאת בכדי שהעוקבים שלכם ידעו שיש שם "מישהו" שמנהל את כל הפעילות בפרופיל שלכם.  
  •     השתמשו בהאשטגים באינסטגרם # (תגיות) מעולמות התוכן שלכם גם בעברית וגם באנגלית! יש המון אפליקציות שמייצרות רשימות האשטגים ייעודיים לפי תחומים, זכרו שמותר עד 30 האשטגים בכל פוסט!
  •     יצרו אינטראקציה – שם במשחק באינסטגרם הוא אינטראקציה ומעורבות עם הגולשים ברשת, מעורבות יוצרת אותנטיות אז למי אתם מחכים ?
    צרו אינטראקציה עם העוקבים שלכם באמצעות פנייה ישירה בסטורי, סקרים ושאלות גולשים. אם אתם מנהלים מותג מוכר רצוי שתנהלו פעילויות מסחריות כמו תחרויות שיגדילו את העניין סביב המוצרים שלכם וייצרו סביבת שיח ודיאלוג שימשוך כן כן עוקבים חדשים! 
  •     יצירת קהילה – צרו מעגל עסקים המפרגנים אחד לשני באמצעות קבוצת פייסבוק או קבוצת וואצאפ ייעודית לכך, רשתות חברתיות הן ויראליות וכך תגדילו לאט לאט את קבוצת העוקבים שלכם!
  •     תגובות, פרגונים ושיתופים – הגיבו גם אתם לפרופילים שמעניינים אתכם באינסטגרם, פרגנו בלייקים ועקבו אחרי פרופילים זה יוצר אהדה אוטומטית גם לכם

הוסף תגובה