עיצוב מגשי פירות לחתונות ואירועים אחרים- המדריך!

מגשי פירות הם מרכיב יסוד באירועים רבים, כולל חתונות, מסיבות יום הולדת ואירועי חברה. לא רק שהם תוספת בריאה וטעימה לכל תפריט, אלא שהם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות ותחכום לכל אירוע. במאמר זה נבחן את ההיבטים השונים של עיצוב מגשי פירות לחתונות ואירועים אחרים, לרבות סוגי הפירות שיש לכלול, הפרזנטציה והאסתטיקה הכללית.

אחת ההחלטות הראשונות שתצטרכו לקבל בעת עיצוב מגשי פירות היא אילו סוגי פירות לכלול. ישנן אפשרויות רבות לבחירה, והדרך הטובה ביותר לקבוע באילו פירות להשתמש היא להתחשב בעונה, באירוע ובטעמים של האורחים. כמה אפשרויות פירות פופולריות למגשי פירות כוללות-

פירות יער- פירות יער הם בחירה פופולרית למגשי פירות בשל המתיקות והצבעים העזים שלהם. שקול לכלול תותים, אוכמניות, פטל ופטל שחור.

מלונים- מלונים, כגון מלונים, טל דבש ואבטיח, נהדרים להוספת פרץ של מתיקות למגש הפירות שלך. הם גם מקור נהדר של הידרציה, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור אירועים בחוץ.

פירות אבן- פירות אבן, כמו אפרסקים, נקטרינות ושזיפים, הם אפשרות פופולרית נוספת למגשי פירות. הם מתוקים, עסיסיים וזמינים במגוון צבעים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת להוספת צבע למגש שלך.

ענבים- ענבים הם בחירה פופולרית למגשי פירות בשל טעמם המתוק והרבגוניות. שקול להשתמש בענבים ירוקים, אדומים או שחורים לקבלת תוספת של צבע.

פירות הדר- פירות הדר, כגון תפוזים, לימונים וליים, הם תוספת נהדרת לכל מגש פירות. הם לא רק מקור טוב לויטמין C, אלא הם גם מוסיפים פנימה של צבע ורעננות.

הצגת הפירות- לאחר שקבעתם אילו פירות לכלול במגש שלכם, השלב הבא הוא להחליט על המצגת. הצגת מגש הפירות שלכם חשובה לא פחות מהפרי שאתם כוללים, שכן היא נותנת את הטון לאירוע שלכם. שקול את העצות הבאות שיעזרו לך לעצב מגש פירות יפהפה ומושך את העין-

בחר את המיכל הנכון- המיכל שתבחר למגש הפירות שלך יכול להשפיע רבות על המראה הכללי שלו. שקול להשתמש במגש זכוכית שקופה או אקריליק או לוח עץ למראה כפרי.

מסדרים את הפרי בצורה מושכת מבחינה ויזואלית- שקלו לסדר את הפרי בדוגמה מעגלית, או השתמשו בשילוב של גדלים וצורות שונות כדי ליצור עניין.

הוסף נופך של ירק- הוספת נופך של ירק, כגון עלי נענע או בזיליקום, יכולה לעזור לקשור את הפירות ולהוסיף נופך של רעננות.

השתמש במרקמים שונים- שקול להשתמש בפירות עם מרקמים שונים, כגון מלונים חלקים ופטל מחוספס, כדי להוסיף עומק ועניין למגש שלך.

אסתטיקה- לבסוף, כאשר מעצבים מגש פירות, חשוב לקחת בחשבון את האסתטיקה הכללית של האירוע שלכם. שקול את העצות הבאות כדי להבטיח שמגש הפירות שלך משתלב עם המראה והתחושה הכלליים של האירוע שלך. לפיכך, בחרו פירות שמתאימים לצבעים- קחו בחשבון את ערכת הצבעים של האירוע שלכם ובחרו בפירות שמשתלבים עם הנושא שלכם. לדוגמה, אם לאירוע שלכם יש נושא אדום ולבן, שקול להשתמש בתותים אדומים ומלונים לבנים.

השתמש באביזרים- שקול להשתמש באביזרים, כגון מזלגות דקורטיביים או שיפודים, כדי להוסיף הוד ונוף למגשי הפירות.

בחסות bn חדשות בני ברק

הוסף תגובה