עצמתו של האימון האישי לנפגעי פעולות איבה-מזוית אישית מאוד

 

עצמתו של האימון האישי לנפגעי פעולות איבה
מזווית אישית מאוד
אנחנו מתנהלים בחיינו בשגרה מבורכת, לעיתים בעניין, לעיתים בשעמום, בין עבודה, חברים ומשפחה וברגע אחד הכל קורס.
31.7.02-אחותי, לוינה שפירא, נהרגה בפיגוע שהיה בקפיטריה של האוניברסיטה העברית בירושלים.
החיים נשברים לרסיסים ושום כוח מבחוץ או מתוכי- לא יכול להושיט יד לעזרה, שום כוח לא מאפשר לעכל, לחזור למסלול החיים הרגיל. רק ידעתי להלך כסהרורית בין המוסדות האמונים על נפגעי פעולות איבה אבל עוד לא נוצרה, עד היום, "הנישה" עפ"י החוק-לאחים שכולים.
אחים שכולים אינם מטופלים במוסדות האמונים על נושא פעולות האיבה-וכך אנחנו-ציבור גדול וגדל-עומד מול שבר כה גדול ורק בכוחות הנס יכולים "לצלוח" את המכה שניחתה עליו, לאט, לאט מידי.
וכך עברו הימים, השנים, ללא כיוון, ללא מצפן.
המשכתי בעיסוקי כמעצבת גראפית בעלת סטודיו לגרפיקה, המשכתי להורות פסנתר לילדים חייכניים וזכים, אבל הייתי מונעת ע"י "הטייס האוטומטי". הוא ולא אחר.
עד שהגעתי ללמודי "אימון אישי".
הגעתי לשיעור הראשון מבוהלת-אני רוצה לעשות שינוי אבל אימתו עמדה מול עיני: האשכח את אשר ארע? האומנם אחזור לחיים מאושרים? אמנם אעבור שינוי? למה זה מגיע לי…
וימים עברו, אני מתקדמת עם חומר הלימוד, פוערת עיניים בהתרגשות מסתננת, חשדנית, מהוססת. אבל המילים מצאו נתיב לליבי! כמו בוקעות המילים ממקל הקסמים של מודל האימון – להפוך את ה- being ל- .doing להפוך את ה- being ל- …doing דבר נסתר ולא מובן שהולך ומתבהר כביום אביב, ככל שמתקדמים במעלה שלביו. הלהט גובר ולאט אך בהדרגה מבורכת אני מבינה עת עצמתו של התהליך-שום דבר לא נשכח, שום דבר לא יישכח-אבל לתוך הריק והחלל שבתוכי קורם לו עור וגידים חלום נסתר. נתתי לא להחלם, נתתי לו לנשום, הגדרתי לו מטרות וייעדים. 
יכולתי לראות אותו נולד וגדל מול עיניי המשתאות- זה אפשרי!
וחלומי קורא לי ואומר-את הולכת להיות מאמנת מובילה ומשפיעה בירושלים-בעיקר לנפגעי פעולות איבה.
אני מסיימת את לימודי כשעוצמה, התלהבות ורצון לחיות-שבו למלא את נימי נפשי.
היום בחיבור בין "אחות שכולה, נפגעת פעולות איבה" לבין "מאמנת אישית" מתעורר בי הצורך העז להעניק מכוחות האימון ומכוחותיי, לנפגעי פעולות איבה, להעשיר את חייהם, להביאם לשאוף ולצמוח שוב, לחלום ולממש.

(עם זאת וראוי לציין שאני מאמנת כל מי שמוצא באימון האישי הזדמנות לשינוי-וכאלה יש רבים!)

הוסף תגובה