ערך מוסף של תכנון אדריכלי בדירות ומשרדים

ערך מוסף של תכנון אדריכלי בדירות ומשרדים

"הגיע הזמן לשפץ, לשפר ולשנות את הבית או המשרד? ובכן, לתכנון ולעיצוב תפקיד חשוב בתוצר הסופי. אנשים רבים, מעוניינים לעשות שינוי במבנה הבית או המשרד באופן עצמאי, משמע לתכנן ולעצב זאת כראות עיניהם מבלי להעסיק מתכנן מקצועי. אומנם הדבר אפשרי, אך טרם מתחילים ישנם כמה דגשים חשובים אודות תכנון ועיצוב שיש לקחת בחשבון.

למה כדאי לפנות לאדריכל/ מעצב?

גורמים רבים משפיעים על התוצאה הסופית בשיפוץ ובתכנון המבנה. ישנם פרטים קטנים שקשה לשים לב אליהם כשלא עוסקים במקצוע באופן יום יומי, כאשר לעתים פרטים אלו עלולים להתגלות לאחר סיום העבודה. בעזרת מתכנן מקצועי שיש לו הידע, הניסיון והכלים המתאימים, ניתן להגיע ביעילות לתוצאה הרצויה.

תוכנות תלת ממד – ברשותו של האדריכל קיימות תוכנות תלת ממד ייחודיות שבעזרתן ניתן להמחיש באופן פיזי את התוצר הסופי של החלל המוגמר טרם תחילת העבודה. כלי זה חשוב מכיוון שלרבים קשה לדמיין את התוצר הסופי ורק לאחר סיום העבודה מתגלים ליקויים. בעזרת תוכנות אלו, האדריכל מציג את המבנה ללקוח לפני הביצוע ובכך מאפשר לו הבנה מעמיקה אודות השיפוץ העתידי והאפשרויות לשינוי או להוספה.לדוגמאות תלת מימד, כנסו https://www.klezmer-arch.com/visualizations

זמן העבודה – תרומתו של אדריכל בתכנון ובעיצוב המבנה כך שיתאים לייעודו ויענה על מטרותיו, גדולה מכפי שניתן להבין ללא הידע המקצועי בנושא. כך למעשה תפיסת החלל וארגונו, מקסום חללים, תכנון ארגונומי להתנהלות אנשים בצורה נוחה ושימושית, תכנון תאורה מלאכותית והכנסת תאורה טבעית, תכנון הריהוט והחשמליים, התאמת המבנה למטרות הלקוח ועוד, דורשים זמן רב של מאמץ תכנוני. בעל מקצוע, מחזיק ברשותו ידע רב אודות אפשרויות ופתרונות, העדפות של לקוחות ומצב השוק. בכך הוא יודע לייעץ ולהתאים במהירות את העיצוב לרצונות ולמטרות של הלקוח ולחסוך התלבטויות רבות, שינויים והחלפות העלולים לעכב את התהליך ולעלות ביוקר.למגוון הפרויקטים, כנסו https://www.klezmer-arch.com/projects

הוצאה כלכלית – למרות שבתחילת התהליך בין אם מדובר בבניה או בשיפוץ, רבים חושבים שהעסקת מתכנן מקצועי כרוכה בעלויות גבוהות, אך נראה כי עבודה עצמאית עשויה להיות כרוכה בהוצאות כספיות הרבה יותר גבוהות במידה שהתוצאה הסופית לא מספקת ואף מאכזבת, זאת בשל חוסר ידע וניסיון. למעשה, מעבר לזמן הרב שדורש התכנון, לטעויות בתכנון השלכות גדולות ולתיקונם מחיר כלכלי כבד ביותר. עבודה של מתכנן מקצועי מהווה ערך מוסף ועשויה לחסוך בהוצאות ולמנוע טעויות, שכן הוא מצויד בכלים מקצועיים המביאים לתוצאה המדויקת, להמחשה ולביצוע תכנון בפועל עוד לפני התחלת הליך בניה או שיפוץ פיזי." 
אודות המשרד ולפרטים, כנסו https://www.klezmer-arch.com/about

הוסף תגובה