פורץ מנעולים בפתח תקווה

פורץ מנעולים בפתח תקווה

קיימים סוגים רבים של מנעולים לשימושים שונים. חלקם מיועדים לדלתות חיצוניות ואחרים לדלתות פנימיות, חלקם מכניים ופשוטים ואחרים אלקטרוניים ומורכבים יותר. קיימים כמובן גם מנעולי תלייה המיועדים לבריחים או לשרשראות ומאפשרים שימוש מגוון יותר. דלתות חיצוניות בישראל הן בדרך כלל בסגנון רב בריח הכולל מספר בריחים אשר נועלים את הדלת מכיוונים שונים ומגבירים את רמת האבטחה. הצילינדר הינו החלק אליו מכניסים את המפתח ותפקידו לסובב את המנגנון כך שהבריחים יוחזרו אחורה וניתן יהיה לפתוח את הדלת. בדלתות רב בריח, הצילינדר הינו מסוג מיוחד המתאים למנגנון הנמצא בהן ועמידותו בפני פריצה גבוהה יותר.

תקלות במנעולים

  • מפתח שבור – במידה וקיימת תקלה באחד מחלקי המנגנון או שמא נעשה ניסיון לפתוח את הדלת בכוח באמצעות מפתח פגום או כזה שאיננו מתאים לצילינדר, ברוב המקרים יישבר המפתח בתוך הצילינדר. במידה ונשבר מפתח, ניסיונות להוציאו באמצעות כלים אשר אינם מתאימים למטרה עלולים לגרום נזק נוסף ולייקר את עלות התיקון. לכן, מומלץ להיעזר בשירותיו של מנעולן מומחה למטרה זו.
  • קורוזיה במנגנון הנעילה – דלתות חיצוניות חשופות באופן קבוע למזג האוויר ועל כן ללחות גבוהה. כמו בכל מערכת הכוללת חלקי מתכת, עם הזמן מצטברת קורוזיה וחלודה המקשה על פתיחת הדלת ובמקרים חמורים עלולה אף לגרום למנגנון להיתקע. במקרים אלו, אסור לנסות לסובב את המפתח בכוח ויש לקרוא לאיש מקצוע בכדי לטפל בבעיה או להחליף את המנעול במידת הצורך.

מנעולן בפתח תקווה

במידה ונתקלתם בבעיה המונעת מכם להיכנס לדירתכם או לביתכם כתוצאה מתקלה במנגנון הנעילה או מנזק פיזי למנעול, כדאי לחפש מנעולן הממוקם בקרבת מקום בכדי לקצר את זמן ההמתנה ולצמצם את משך החוויה הלא נעימה. אם אתם מתגוררים באזור פתח תקווה או ביישוב סמוך, כדאי למצוא מנעולן בפתח תקווה ולא להמתין לבעל מקצוע שיגיע מאזור אחר. בכל תקלה אשר נראית לכם משמעותית, כדאי לחפש אדם המבין את אופי הבעיה ומצויד בכלים ובידע הנדרש על מנת לפתור אותה. אל תנסו להשתמש בכוח על מנת שלא להחמיר את הנזק שכן פעולה כזו תעלה לכם ביוקר.

הוסף תגובה