פטריות חימום יכולות לשדרג כל אירוע

פטריות חימום יכולות לשדרג כל אירוע

כל אדם שתכנן אירוע יודע כי יש צורך בארגון של ימים רבים על מנת שהאירוע יהיה איכותי ומוצלח. כיום רבים מסיבות שונות מוותרים על אירוע באולם או במקום סגור בעיקר מהסיבה שהעלות הסופית לאירוע שמתקיים באולם אירועים יקרה יותר מאשר אירוע שמתקיים בחוץ.

בסופו של דבר ניתן לראות כי אירועים בחוץ יכולים להיות מעוצבים ומהנים בעזרת חברת השכרת ציוד לאירועים ניתן לאבזר כל שטח במיטב הציוד ולהפוך אותו לאולם אירועים.

אם בעבר מארגני אירועים רבים נמנעו מהצורך לקיים אירועים בחוץ בחורף כיום רבים מקיימים אירועים בטבע גם בחורף בעיקר בזכות הציוד החדיש כמו פטריות חימום.

מהן פטריות חימום?

פטריות חימום הם אמצעי חימום עומד או תלוי מהתקרה בצורת פטריה ומכאן בעצם גם שמו. המטרה שלו במקרים שבהם אי אפשר לחמם שטח גדול בשום אמצעי אחר. לחמם שטח גדול כמו גינות , אולמות אירועים, שטחים פתוחים ועוד. פטריות חימום מצליחות לחמם היטב כל שטח והן מתאימות במיוחד לאירועים בשטחים פתוחים בחורף.

סוגים שונים של פטריות חימום

עד עכשיו היו קיימות פטריות חימום שהיום עובדות על גז, כיום יש גם פטריות שעובדות על חשמל. חשוב מאד לדעת כי יש בהן יתרונות רבים ויש לבחור חברת השכרת ציוד לאירועים שמשכירה פטריות חימום שעובדות על חשמל מהסיבות הבאות:

  • בטיחות – חימום בחשמל הוא יותר בטיחותי מחימום בגז
  • חיסכון – חימום בעזרת פטריות חשמל הוא יותר חסכוני משר פטריות שאינן כאלו.
  • ריח – פטריית גז היא בעלת ריח של גז שהוא לעיתים אינו נעים כלל וגם פחות יפה מפטריית חשמל.
  • תחזוקה נוחה יותר– קל יותר לתחזק פטריית חימום מחשמל מאשר כזו עם גז

איך פטריית חימום יכולה לשדרג את העיצוב של האירוע?

אם אתם מעוניינים באירוע נוסטלגי ולא אכפת לכם לשכור פטריית גז . היא תשתרג את האירוע עשרות מונים היא תגרום לכך שהאירוע יהיה דומה לעבר שבו היו מאירים שטח פתוח על ידי עששיות ניתן גם להציב מריצות או אביזרים אחרים שימחישו זאת.

הוסף תגובה