פלטת פירות לאירוח

לאירועים קטנים וגדולים ניתן להזמין מגשי פירות ברעננה, שתמיד מוסיפה המון צבע וטעם. פלטה כזו מרהיבה ביופיה, ויש בה מגוון של פירות מסוגים שונים. הפירות טריים, חתוכים בצורה אסתטית ובגודל המתאים, והם מוגשים עם קיסמים או מזלגות מתאימים. ניתן להזמין פירות על מגשים שונים מרהיבים, כאשר מגשי פירות במלונות לרוב מוגשים עם מגשים גדולים מאוד. אפשרי להתאים את גודל הפלטה לצרכים שלכם בהתאם לכמות האורחים ודרישות נוספות. כמובן שלכל פלטה ניתן לבחור את צבע המגש, ואת התוספות שליד כמו למשל רטבי שוקולד או שמנת, או תוספות של שקדים ואגוזים. כמו חתיכות גלידה או קראנץ' ליד או קישוטי פירות יבשים הם אפשרויות מתאימות.

הגודל

מבחינת גודל פלטת פירות הרי שיש זמינות של גדלים שונים, ותוכלו כמובן להזמין יותר מפלטה אחת, בגדלים שונים. מגשי פירות בבני ברק במלונות נפוצים על גבי פלטות מאוד גדולות אך כאשר מדובר על אירועים קטנים וביתיים תספיק לרוב פלטה קטנה יותר. יש פלטות פירות המתאימות ל6 עד 8 סועדים, ויש פלטות זוגיות או משפחתיות. ניתן גם להזמין פלטות בגודל מותאם אישית. תוכלו לבצע הזמנה של פלטות ומגשים עשויים פלסטיק או עץ – בהתאם להעדפות שלכם מבחינה עיצובית.

כיצד מזמינים

ובאשר לשאלה כיצד ניתן לבצע את ההזמנה בצורה הקלה ביותר ומיידית, הרי שכל שעליכם לעשות הוא לבצע הזמנת אונליין דרך האתר ולבחור את יעד האספקה. תוכלו לבחור מגש אחד או יותר, או כמה סוגים ואת הכל לרכז בעגלת ההזמנה שלכם בצורה פשוטה. תוכלו לבצע את ההזמנה ולציין בחלק של ההערות דגשים חשובים ותוכלו גם לבצע הזמנה טלפונית. הזמנת פלטת פירות או מגשי פירות בחולון היא קלה ונוחה וניתן לשלב במהלך ההזמנה פריטים נוספים משלימים כמו בקבוק יין או טבלאות שוקולד עשירות. תוכלו לבצע את ההזמנה עד ליעד הספציפי הרצוי עבורכם, כאשר המשלוח הוא מהיר ומיידי והפירות מגיעים צוננים וקרים להגשה, עטופים סטריליים. כדאי מאוד לבצע הזמנת אונליין ולהנות מנוחות של ביצוע ההזמנה מכל מקום ובכל שעה, ותוכלו גם לבחור באספקה לבית או ליעד הספציפי בו מתקיים האירוע.

הוסף תגובה