פתרונות נסיעה בתוך העיר

פתרונות נסיעה בתוך העיר

זה לא סוד שמרכזי הערים בישראל הולכים ונעשים צפופים בצורה מחרידה בשנים האחרונות. ולכן רבים בוחרים בחלופות לכלי הרכב הפרטיים ולמכוניות המשפחתיות. יש כיום חלופות נהדרות כמו ריקשה ידנית, ריגשה חשמלית, רכב חשמלי קומפקטי, תלת אופן ועוד. ולא רק שהחלופות הללו מאפשרות לכם לדלג על הפקקים, לחסוך זמן ודלק – אלא שאתם גם תורמים לאיכות הסביבה ונהנים מאפשרויות נסיעה קלילות יותר. 

ריקשה

יש ריגשה דו גלגלית ויש ריקשה תלת גלגלית. מדובר בכלי רכב עם שניים או שלושה גלגלים כאמור, אשר מאפשר לכם גם לשלב חווית נסיעה על אופניים וגם להנות משטח אחסון או מהסעה של נוסעים נוספים בנוחות באמצעות ספסל שמתחבר. ריקשה מאפשרת לכם להקפיץ בקלות בבוקר את הילדים לגן, לאסוף סלי כביסה או קניות, וגם להעביר כמה חפצים ברחובות העיר מבלי להזמין הובלה. יש כאן יתרונות עצומים, כאשר אתם בוחרים בין ריקשה ידנית לבין ריקשה חשמלית. ריקשה חשמלית היא תחליף במקום רכב חשמלי. היא זולה יותר, קלילה יותר וניתן בקלות להשתמש בה בצורה מודולרית עם ספסל מתחבר שניתן לניתוק.

רכב חשמלי

אפשרות נוספת היא רכב חשמלי. יש רכבים חשמליים בגודל מיני אשר מהווים פתרון מסוים למצוקת החניה בתוך מרכזי הערים. רכב חשמלי גם תורם לסביבה, גם חוסך לכם המון ברמה החודשית בהוצאות הדלק, הוא גם שקט וגם מאפשר לכם לדעת שיש לכם מספיק "דלק" לנסיעה הקרובה, ואין צורך לבזבז זמן בתחנת הדלק.

אופני טוקטוק

ויש עוד אפשרות והיא אופני טוקטוק. יש מי שמכנים את הריקשה טוקטוק – שמקורה בהודו שבמזרח הרחוק. טוקטוק מאפשר לכם לבחור בין טוק טוק מבוסס שני גלגלים או כזה אשר מבוסס שלושה גלגלים. ניתן לחבר אל הטוקטוק בעונת החורף כיסוי המגן מפני גשם, ויש גם אפשרות לאופני טוקטוק אשר מתאימים להסעת 6 נוסעים.

מגוון האפשרויות המוצע כיום במקום ריקשה משפחית הינו עצום. יש משפחות שם משלבות ובוחרות לרכוש גם ריגשה וגם רכב חשמלי למשל. כל זאת כמובן בהתאם לצרכים ולשגרת היומיום שלכם.

הוסף תגובה