ציוד הרמה ושינוע מתקדמים מאפשרים מגוון פתרונות לוגיסטיים יעילים לניהול שרשרת האספקה בעבודות השונות

ציוד הרמה ושינוע מתקדמים מאפשרים מגוון פתרונות לוגיסטיים יעילים לניהול שרשרת האספקה בעבודות השונות

בעידן הנוכחי שלנו, ישנן לא מעט חברות העוסקות ביבוא, שיווק ומתן ציוד לשינוע והרמה- הכוללים מלגזות מסוגים שונים המספקות את מגוון הפתרונות המתקדמים בתחום השינוע. חברות המציעות ציוד הרמה המהווים את הפתרונות הלוגיסטיים המתקדמים והיעילים ביותר לניהול שרשרת האספקה והעבודה השוטפת בארגונים הפועלים ומעניקים להם את היתרון התחרותי המשמעתי עבור עבודה רצופה כל זאת עם אפשרות לביצוע הוספות והתאמות בהתאם לדרישת הלקוח.

כאמור, ציוד השינוע וההרמה כוללים מגוון סוגים ודגמים של מתקני הרמה ומלגזות: מלגזות חשמליות מהיצרניות הטובות והמובילות בעולם עם יכולות עבודה לזמן ממושך תוך שמירה על איכות הסביבה והמפעיל. מלגזות אלו מיועדות לשימוש במקומות סגורים כמו מחסנים, מפעלים מכולות שינוע ועוד. בנוסף, ישנן גם מלגזות אדם הולך קלות, המאופיינות בכך שהן קלות מאוד להפעלה, יש להן בטיחות גבוהה ובמידות קטנות וקומפקטיות. ולכן מלגזות אלו הן הנפוצות ביותר ומשמשות למגוון עבודות השינוע וההרמה בכל התחומים והענפים במשק. מלגזות קלות אלה מספקות פתרונות למקומות צפופים, אך יש להן את היתרון שהן מאפשרות הרמה לגובה רב. כמו כן, התחזוקה של מלגזות אלו הן זולות באופן משמעותי לעומת המלגזות נהג יושב. בנוסף לכך, ישנן את המלגזות ההיגש המאופיינות בשילוב בין היתרונות של מלגזות מפעיל הולך לבין המלגזות הישיבה. כמו כן המלגזות מתאימות לכל סוגי המשטחים (פתוחים וסגורים) ומרחב התמרון הדרוש להן קטן. בנוסף לכך יש מגוון עגלות משטחים חשמליות המיועדות להרמה ושינוע משטחים בקלות וללא מאמץ מצד המפעיל, כאשר נדרשים מרחקי נסיעה ארוכים ואזורי נסיעה קשים.

מלגזה – כמו כן, יש מגוון במות הרמה לשימוש בבתי מלאכה, מעבדות, מטבחים ומקומות צפופים. בנוסף, יש גם את המיני מלגזון ידני המיועד להרמת משטחים קטנים, ארגזים, גלילים ועוד. מיועד לשימוש בבתי מלאכה, מעבדות, מטבחים ומקומות צפופים. ואולם, בכדי להצליח ליעל את תהליך העבודה בצורה המיטבית ביותר, יש להיעזר בחברות המתמחות במגוון ציוד הרמה ושינוע מתקדמים שיקצרו את זמן העבודה שלנו ויקלו על חיינו. בנוסף, חברות אלה מציעות את המענה של רכישת מגוון סוגים שונים של במות הרמה ומלגזות במגוון דגמים, וכן מאפשרות להשכיר את מגוון הציוד להרמה ושינוע לטווח ארוך או קצר וכן שירותי תיקון ומכירה של ציוד רב תוך מתן שירות אמין ויסודי על ידי צוות טכנאים מיומן מתחום השינוע אשר מוסמכים לתת את פתרונות ציוד ההרמה והשינוע בצורה הטובה והבטוחה ביותר עבור ניהול שרשרת העבודה שלכם.

הוסף תגובה