צילום ברית מילה באולמי אלפרדו פתח תקווה

"איזה תינוק ברור" נאמר על ידי כמעט כל אורח שהגיע להשתתף בשמחת המשפחה וביקש להצטלם איתו למזכרת. סיטואציה זו היא אחת מיני רבות שנראים באירועי ברית כשפוגשים לראשונה את התינוק החדש במשפחה. הצילומים המוקדמים באולמי אלפרדו בפתח תקווה היו נורא מרגשים במיוחד עם סבא וסבתא של התינוק , נוכח התאוששות של הסבתא מן מחלה וזה וממשיך בצילום משותף עם הנכדים.

כשהגעתי לצלם באולם ידעתי כבר היכן אניח את המצלמות ומהיכן אצלם את הצילומים מכיוון שבאולם אלפרדו יש תאורה טבעית המשתקפת מן החלונות הגדולים והתמונות יוצאות מצויינות. לאחר צילומים משפחתיים הקהל נקרא להתקרב למקום טקס המילה ולאחר קריאת האב את הפסוק "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני, תדבק לשוני לחיכי אם לא אזכרני אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי. " כצלם אירועים בין אם קטנים או גדולים נופל בחלקי לראות הרבה סיטואציות מרגשות במהלך הצילום אך כשצילמתי את הברית באולמי אלפרדו בפתח תקווה היה רגע מרגש ביותר כאשר סבתו של התינוק הגישה אותו על כרית לסנדק והסנדק פרץ בבכי מסיבה שלא אפרט כאן אך סיטואציה זו היתה מרגשת לכל מי שנכח בטקס הברית. הטקס החל במתן אישור מאבי התינוק למוהל להיות שליח מצווה למול את בנו. והתינוק כאילו יודע מה הולך לקרות מכסה את פניו ואני ממשיך בצילום ביחד עם צלם המגנטים.

לבעלי האירוע היה חשוב צילום תמונות משפחתיות, שכל האורחים באולם יתועדו למזכרת מן היום הזה. אחד הדגשים שיש לנו בעבודה שלנו וזה לשים לב לצורך של המשפחה והבנת דגשים למשל כשצולמו סימני הברית כמו כוס קידוש והבשמים והתינוק שטעם מין היין כל זה בונה את הקשר עם בעלי השמחה. בסיום טקס המילה התיישבו האורחים לאכול את סעודת המצווה והסנדק מברך את מי שמבקש והזוג התפנה לעבור בין שולחנות האוכל לומר תודה לאורחים על השתתפותם באירוע והצטלמו עם מי שלא הספיק. אנו המרכז לצילום אומנותי בעלי ניסיון בצילום ברית מילה (יותר מ 3000 בריתות) במגוון מקומות כמו בתי כנסת אולמות וגני אירועים וגם בטרנד האחרון בריתות בבית שהתחיל עם הקורונה אך נשאר משום שהאווירה המשפחתית באירועים היא אחת הסיבות שהן יוצאות מוצלחות.

הוסף תגובה