קוטל יתושים – איך שמים סוף לעקיצות?

הדברה – אחד הדברים הפחות נעימים זה לשבת בסלון הבית ולהרגיש לפתע כאב עמום, גירוד בלתי פוסק או זמזום בתוך האוזן. נשמע מוכר? האם הקיץ כבר כאן ואיתו עונת היתושים? במיוחד עבורכם רצינו לדבר על כמה סוגי קטלן נגד יתושים או קוטל נגד יתושים שישיב לכם את מקסימום הנוחות לחיים.

קטלן נגד יתושים – איך קונים? 

אם אתם מחפשים קטלן יתושים או קוטל נגד יתושים שיגיד את המילה האחרונה ליתושים שלכם בבית, חשוב ביותר להבין, מה אתם באמת צריכים? האם תרצו לשמור על איכות הסביבה? מה לגבי הריחות או אפילו החומרים הכימיים?

כיום השוק מציג לכם כמה סוגי מכשירים כאשר אחד מושתת על הפעלה אלקטרונית והאחר מופעל על פי השיטה הישנה שכולכם מכירים- קטילת היתוש על ידי צריבתו אבל כאן, עולים החסרונות של הריח הרע, החומר הכימי שנפלט מהמכשיר ועוד.

רוצים לשמור על סביבה נקייה? הכירו את קוטל נגד יתושים האלקטרוני

קוטל יתושים אלקטרוני פועל על פי שיטת המאוורר ומביא את הבשורה הטובה ביותר עבורכם. מהיום אתם כבר לא צריכים לדאוג מעקיצה לא נעימה או מריח רע. קוטל היתושים הטוב ביותר מופעל על מאוורר, המאוורר וגם המכשיר מפיצים אולטרה סגול – האור אליו נמשכים היתושים, הם מרגישים את האור ומדמים בין היתר גם את חומרי הפחמן הדו חמצני (מדמה נשימת אדם) מתקרבים ונשאבים אל תוך המאוורר שמייבש ומביא אל סיום חייהם.

כמה פשוט ככה קל? מסתמן כי כיום יותר ויותר אנשים בוחרים בפתרון זה משום שהוא מביא אתו מינימום של ריחות רעים, פחות חומרים כימיים שנפלטים והכי חשוב, עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

כמה עולה קטלן נגד יתושים?

המחיר של קטלן נגד יתושים יכול להשתנות מגודל חלל הבית וכך גם גודלו של המכשיר. לצורך העניין אם מדובר במכשיר ייעודי לחדר זה יכול לעלות בסביבות 100- 200 ₪ אך אם רוצים משהו גדול שיכסה חלל תעשייתי או בית גדול יותר זה בהחלט יכול להגיע גם עד 400 שח ויותר.

הוסף תגובה