מהו קישור?  ואיך הוא תורם לתהליך של מקדם אתרים אורגני בגוגל? קישור באתר נוצר דרך כתבה באתר או מאמר שעולה לאתר אינטרנט שהוא לא בהכרח האתר העסקי שלכם, ובו משולב טקסט עם ביטוי עוגן לחיץ, שאפשר ללחוץ עליו ולהגיע לאתר שלך.

חיזוק אתר אינטרנט על ידי קישורים – חבר מביא חבר

קישורים הם בעצם הדרך של גוגל לדעת שהאתר שלך אמין. כזה שמדברים עליו בכל מקום ולא מתביישים להצביע עליו. בכדי להבין את נושא הקישורים כמו שצריך, ניקח דוגמא מהעולם שלנו של "חבר מביא חבר"  ליטל אמא לתינוק רוצה להזמין בייביסיטר, היא מחפשת המלצה מחברה טובה  או  בני משפחה  האם הוא מכירים בייביסיטר. הדודה משיבה לה שאחיינית שלו עושה בייביסיטר והיא מעולה. אז ליטל מזמינה את אחיינית של כי היא סומכת על המלצתה.

אתרי אינרטנט  המפנים קישורים לקידום אתרים

בתהליך שיווק דיגיטלי חלק מתהליך עבודה של מקדם אתרים הוא כאשר אתר חיצוני, מקשר אל האתר שלך, גוגל סורק את הקישור הזה ומבין שאתרים נוספים בעולם הדיגיטלי "סומכים" על האתר שלך וממליצים עליו.

ככל שלאתר יש יותר קישורים מאתרים שבעצמם מקבלים קישורים, ככה מדד ה"קישורים" של אותו אתר – עולה. זו הסיבה, שכתבה שעולה ב YNET למשל, תגיד למקומות גבוהים מהר מאוד. כי יש לYNET, הרבה אתרים שמקשרים אליו  וכך הוא נחשב גם "רלוונטי".

מהו קישור מאתר "סמכותי"? 

קישור איכותי מגיע מאתר חזק וסמכותי המקבל בעצמו הרבה קישורים מאתרים חיצוניים ורלוונטיים המגיעים מאותם עולמות תוכן ואתם תחומים אבל לא בתחום הישיר.

איך בודקים קישורים איכותיים ?

באמצעות כלים של מקדם אתרים כמו:

  1. semrush.com
  2. similarweb.com

הוספת קישור בסוף כל כתבה: 

במאמרים לצורך כתיבה שיווקית לאינטרנט וקידום אתרים מקובל בסוף כל  כתבה מומלץ להוסיף קישור שמפנה   "למידע נוסף לחצו כאן". לחיצה על "לחצו כאן, תוביל את הגולש לאתר שלך …

הוסף תגובה