קלנועית – היא יכולה להגיע לכל מקום בכל שעה

קלנועית יכולה לקחת לכל מקום ובכל זמן, למעשה היא עוזרת לא רק לאנשים המתקשים לנוע על הדרך, היא בהחלט יכולה לתת מענה לאנשים שמחפשים את הדרך הבטוחה להגיע לכל מקום בעלות נמוכה והכי חשוב בצורה קלה, מהירה ובטוחה.

אז לאן ואיך נוסעים? הנה כמה תשובות לשאלות שיעשו לכם סדר בבלגן.

האם אפשר לנסוע על קלנועית בכל מהירות?

אם חושבים על כך, כאשר מדברים על דרישות התקנות של התעבורה אפשר להניע קלנועית על קמ"ש שלא ירחק את השנים עשר לכל היותר.

כאמור, אפשר לנסוע 12 קמש לשעה ולא מעבר לכך ואת זה קבעו משרד התעבורה ולכן, למרות שאין שום חוק או רישוי על קלנועיות, עדיין צריך לעמוד בחוק ולעשות את הדברים כפי הנדרש בפועל.

כמו כן, לא באמת צריך רישיון נהיגה כשנוהגים על קלנועית וזה עוד יתרון שאפשר לדבר עליו בחופשיות רבה. קלנועית לא מוגדרת כלי רכב ולכן לא צריך שום רישיון של נהיגה ובטח שלא מספר רישוי כדי להניע אותה ממקום אחד לאחר.

איפה אפשר להניע את הקולנועית?

על פי התקנות של התעבורה, אפשר להניע אותה על המדרכה ואם אין מדרכה אפשר בהחלט להניע אותה גם על שולי הדרך. בגדול, כאשר נעים על שולי הכביש חשוב מאוד להישמר ולהיזהר ולהתנהג בהתאם לתנועה המתרחשת.

כמו כן, אפשר בהחלט להניע קלנועית בכל מקום כמו למשל מקומות סגורים, קניון, מרכז קניות, יש כיום לא מעט אנשים שלוקחים את הקולנועית ונעים איתה בחופשיות בכל נקודה ונקודה.

מרבית הקניונים בארץ ובחו"ל מאפשרים כניסה עם הקולנועית לתוך מרכזי הקניות. דגמי הגוגו והקאדי הינם כלים המיועדים במיוחד לנוע בתוך מרכזי קניות ונועדו לאפשר לנוהג בהם ניידות מקסימאלית.

בסיכום דבר, אפשר ואפילו מומלץ לנוע עם קלנועית בכל מקום שרק תבחרו, לא צריך בשבילן רישיון ולא דרך מיוחדת, אלא רק להיצמד לכללי בטיחות ולאפשר לעצמכם להניע אתכם או את יקיריכם בצורה זמינה וקלה יותר לכל יעד מבוקש.

הוסף תגובה