קלנועית, רכב חשמלי ומכונית חשמלית

קלנועית, רכב חשמלי ומכונית חשמלית

קרוונים למכירה מונע על ידי מנוע חשמלי, מן הסתם. כפועל יוצא, ממש לא נדרש לשמן את המנוע שלו או לעשות כל פעולה שקשורה למשימות תחזוקה או למנוע הבעירה שנדרשת לשם הנעה של רכב על בסיס הנעה של גז. עם הרכב החשמלי כל עבודות שקשורות למנוע שייכות זה מכבר לנחלת העבר. האחזקה של הרכב החשמלי בטלה בשישים. סביר להניח, שבכלל לא תצטרכו להגיע למוסך שלכם, כפי שהייתם חייבים לעשות באופן קבוע ולעתים תכופות עם הרכב הרגיל שהיה לכם בעבר.

מה כל כך מייחד קלנועית בינונית או קלנועית קטנה מתקפלת?

כאשר מדברים על קרוואן למכירה בסדר גודל בינוני, כי אז יש באפשרותכם ליהנות ממנה בנהיגה לטווח מרחק בינוני של עד כחמישה עשר קילומטרים מכל הטענה שלה. כמו כן, ההוצאות הכספיות בעבורה הן מזעריות, אפשר להיכנס למבנה שלה בלי גגון, מאוד נוחה לנהיגה, וכן חלק מהדגמים של הקלנועית הבינונית מסוגלים להתפרק ולהיכנס הישר למכונית שלכם. כאשר מדברים על הקלנועית הקטנה שמתקפלת כי אז בוודאי תשמחו לשמוע שתג המחיר שלה ממש נמוך, באופן יחסי, אפשר להיכנס עמה לכל מבנה, ניתן גם לקבל היתר להטיס אותה במטוס למדינות אשר מעבר לים, ואפשרי כמות לקפל ולהכניס אותה לכל מכונית.

האם רכב חשמלי הרבה יותר שקט מכל רכב קונבנציונלי אחר?

אין בכלל כל ספק, כי קרוואן הרבה יותר שקט מכל כלי רכב מסורתי אחר. מה שמייחד אותו כל כך מתבטא בכך שהוא מעכב רעשים, בשל היותו כל כך שקט. המנוע החשמלי יכול לספק הנעה חלקה, ביחד עם תאוצה הרבה יותר גבוהה, לגמיעה של מרחקים מאוד רחוקים. בעלי רכבים חשמליים נוטים להצהיר בפני כל כי הם ממש חוסכים המון כסף מדי שנה על תחזוקה ותפעול של הרכב החשמלי.

מה רצוי שתדעו על הסוללות של מכונית חשמלית?

סוללות מהווה חלק בלתי נפרד מן קראוון. מרבית הסוללות שלה הינן סוללות מסוג ליתיום, כאשר תג המחיר שלהן נמצא בירידה מתמדת. הקיבולת המלאה של סוללות הליתיום יון ממש מעולה, שמאפשרת מחזורים של בין שלוש מאות לבין חמש מאות, כאשר סוללות איכותיות מסוגלות להחזיק מעמד עד עשור שלם.

הוסף תגובה