קרוונים לחתונות – יש דבר כזה

קרוונים לחתונות – יש דבר כזה

אחת האפשרויות לזוגות מתחתנים היא לוותר על הלימוזינה או על הג'יפ, ובמקום זאת לרענן ולגוון עם קרוונים לחתונות. קרוון חתונה הוא אפשרות נהדרת שמתאימה לזוגות אשר רוצים מרחב נוח, מקובע במקום אחד, להתארגנות ומנוחה במהלך יום ההתארגנות וההכנות לחתונה עצמה. קרוונים לחתונות הם גם קרוונים נגררים אשר מאפשרים במהלך יום החתונה במידת הצורך לנתק את הקרוון הנגרר מהרכב ולהיכנס לתוך מרחב עירוני לנסיעה וסידורים.

היתרום המשמעותי בקרוונים לחתונות הוא האפשרות להעמיד את הקרוון בשטחים פתוחים בטבע, וזה אידיאלי לחתונות אשר לא מתקיימות בגן אירועים או באולם, אלא במרחב פתוח כמו שדה, יער או חלל במדבר למשל תחת כיפת השמיים.

מגורים ליום אחד

בשונה מ טוקטוק קרוון לחתונה מאפשר לזוג לנוח ולרכז את כל הציוד הדרוש לו ליום החתונה במקום אחד, בנוחות מקסימלית. זה מעיין בית על גלגלים ליום אחד, והוא משדרג ומרענן את חווית החתונה בצורה משמעותית. ניתן כמובן למקם את הקרוון בכניסה לאולם או למרחב החתונה בצורה נוחה ונגישה. גם המאפרת והמסרקת יכולות לבצע את מלאכתן בתוך הקרוון עם מראה וסטנד איפור בצורה מאוד נוחה.

ולכן כדאי לבחור קרוונים לחתונה שהם איכותיים ומפנקים, וכאלו שיש בהם מספיק מרחב ומקום לזוג עצמו, לציוד, למאפרת ולחברה קרובה שמלווה את הכלה לרוב. לימוזינה או ג'יפ לא מאפשרים ממש להתארגן בתוכם ולאפסן בהם ציוד בצורה נוחה, משום המרחב המצומצם שלהם. ועבור חתונות המתקיימות בטבע או בשטח מדברי לימוזינה היא אופציה פחות ריאלית. תוכלו לשכור קרוונים ליום הגדול, קראוונים מפוארים, מפנקים, עם מכשור חשמלי מהשורה הראשונה ועם רמת פאר גבוהה במיוחד, כיאה ליום הגדול בחייכם.

לאירועים נוספים

קרוונים לא רק לחתונות אלא לאירועי שמחות נוספים. תוכלו לשכור קרוון גם לחינה, או כל אירוע חגיגי אחר. כמובן שחשוב לקבל את ההחלטה הנכונה ויכול להיות שעבורכם קרוון חתונה הוא לא האפשרות הכי טובה, תלוי היכן מתקיימת החתונה ותלוי בפרמטרים נוספים. אבל שווה בהחלט להכיר את האופציה הזו ולבדוק אותה. שימו לב שלא כדאי לכם להיזכר בזה סמוך מדי למועד החתונה היות וייתכן מצב בו הקרוונים כבר ישוריינו לטובת אירועים וטיולים אחרים שמתקיימים באותו מועד.

ככלל ישנה מגמה בישראל בשנים האחרונות לראות יותר ויותר סגנון טיול וחיים מבוסס קרוונים. יש מי שמעדיפים לחסוך את השכירות החודשית, או לגוון את אורח חייהם לכמה חודשים ולהנות מהכנסות שכר דירה במקביל, עבור הנכס שבבעלותם. ואם נסתכל בפרספקטיבה רחבה יותר לגבי איכות הסביבה ושמירה על סביבה ירוקה הרי שתוכלו גם לגוון את דרכי הניידות שלכם עם אופניים חשמליות. ריקשה (תוק תוק) זוהי גם אופציה מצוינת בתוך העיר למשפחות עם ילדים כאשר אופני ריקשה מספקים כל כך הרבה יתרונות. רכב חשמלי או היברידי הוא עדיף על פני מכונית שצורכת דלק, והצפי הוא כי בשנים הקרובות נראה בדרכים ובכבישי ישראל יותר אופניים, תוק תוק ריקשה, קלנועית וקרוונים, ופחות מכוניות מבוססות צריכת דלק. כמובן שזה לא יקרה מחר בבוקר אלא מדובר בתהליך, אבל לשם העולם הולך – וכדאי שגם אתם תהיו שם כשמדובר בריגשה .

הוסף תגובה