רוצים להוציא לפועל גידול הידרופוני? הנה כל מה שיידרש מכם לדעת לפני שתיקחו את זה צעד אחד קדימה

אם אתם שואלים מה המפתח להצלחה של גידול הידרופוני סופח לחות, מעבר לבחירת תאורה לגידול צמחים או בחירת נורות לד לגידול צמחים, חשוב יהיה שנדבר על התנאים של הגידול ובסופו של דבר לאפשר גם בהיבט המלאכותי את הטמפרטורה הטובה, הלחות הראויה, התאורה כפי שכבר צוין והדשן והמים שמזינים את הגידול העתיד לבוא.

אז מאיפה מתחילים ומה קודם למה? אם לאחרונה רכשתם נורות לד לגידול צמחים, עכשיו נותר לכם רק להתאים תאורה לגידול צמחים, לוודא כי יש סביבה סופחת נוזלים ובסופו של דבר שהנוזלים והדשן אכן מגיע לצמחים ומאפשר להם גידול גם ללא אדמה.

כאמור, כשמדברים על גידול הידרופוני, מדברים עליכם ועל הסביבה אותה תצרו, סביבה טבעית שאינה קשורה למצע כמו אדמה ומאפשרת גם לכם להשיג את מקסימום הגידול והתוצרת הכי טובה אבל שוב, זה בהחלט תלוי בכם וגם בידע שלכם.

רוצים להתחיל לגדל יבול משל עצמכם? התמדה זה שם המשחק 

כמו בכל דבר, גם כשמדברים על גידול הידרופוני, מדברים על התמדה וכמה שיותר, התמדה בהזנה, התאמת הסביבה ותיקונה וכך למעשה התוצאות אליהם אתם שואפים יגיעו ויפתיעו אפילו אתכם.

לא אתם לא חייבים להיות ידענים גדולים בתחום, אבל כן להבין את המשמעות המסתתרת מאחרי גידול הידרופוני ודרישותיו.

תוהים מהו גידול הידרופוני? בגדול ניתן לכנות את זה גידול שמחקה את התנאים ואת התוצר של הטבע – הפעם ללא רעלים, ללא הדברה מסכנת חיים ובעיקר על פי חוקי ותנאי הטבע כך שהטעם יהיה מדהים והוא בהחלט יתרום לבריאותו של האדם ובמקרה של גידול פרטי לבריאות ולהנאה שלכם ושל בני הבית.

גידול הידרופוני – לכל דבר יש יתרון

בסיכומו של דבר, סופח לחות נותן לכם לשלוט בתמונת המצב, הוא מאיץ את הצמיחה אבל יכול גם להאט אותה. אתם בוחרים את הנוסחה המתאימה שתכיל את כל הכללים לרבות ההזנה והנה תוך זמן קצר היבול שלכם יראה אור. 

הוסף תגובה