ריקשה לעולם התעשייה – כחלק מהכלים בשרשרת הלוגיסטית

בעולם התעשייה יש היום צרכים רבים מבחינת שינוע, הובלה ומערך לוגיסטי תפסיק לספק פתרונות בקנה מידה עצום. ככל שיש לכם טר דרישות ויותר אנשי מקצוע שאיתם אתם עובדים, כך אתם צריכים לבחור טווח גדול יותר של כלי עבודה ובניהם אפשר להעלות לדיון גם את האפשרות לבצע רכישה של ריגשה. אומנם ריקשה היא לא בדיוק כלי רכב מסורתי בישראל, אבל אנחנו רואים איך במגוון רחב מאוד של אירועים דווקא הפתרונות שמציעה ריקשה הם הרבה יותר נוחים והרבה יותר נגישים לאנשי המקצוע השונים. כמובן שאם יש לכם יכולת לבצע התאמה של המוצר בעזרת הידע והניסיון של אנשי צוות שונים של פועלים ביחד איתכם, אז החוויה תהיה הרבה יותר טובה והתוצאה תהיה כזו שמאפשרת לכם לנצל את השימוש בכלי-רכב למשך שנים.

ריקשה היא הפתרון להעברת ציוד קל משקל

אם ניקח לדוגמא את הצורך להבטיח שאתם מבצעים העברה שואל סחורה וציוד בתוך חלל הפנים או בתוך השטח התפעולי של המפעל שלכם, אז אין שום סיבה להשתמש בכלי לוגיסטיקה כבדים כמו למשל מלגזות או משאיות, אם אתם צריכים להעביר כמה קלסרים או דוגמניות קטנות. כאן אפשר לעשות שימוש בפתרונות כלים, נגישים, שלא מחייבים רישיון נהיגה מיוחד, כמו למשל האפשרות לנסוע על ריקשה. מספיק שיהיה לכם רק כלי רכב אחד כזה בתוך מתחם העבודה שלכם, וניתן יהיה לתת פתרון מיידי לכל אחת ולכל אחד מאנשי הצוות שאיתם אתם עובדים, בשביל לדאוג שגרת יומיום הרבה יותר נוחה והרבה יותר נגישה.

כלי קטן אבל מאוד עוצמתי שכולו שלכם

טוקטוק – כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל לייצר חוויית נהיגה טובה יותר ולדאוג לסטנדרט נהיגה בלתי מתפשר בתוך מתחם העבודה שלכם, הוא לדבר עם אנשי המקצוע. במרבית המקרים, הידע והניסיון של אנשי המקצוע יכולים לחסוך לכם אלפי שקלים על רכישת כלי רכב שבהם לא תעשו שימוש נכון. והתוצאה תהיה חוויית נהיגה שמתאימה לכל אחד ואחד מאנשי הצוות שלכם, וניצול מושלם של פתרונות וטכנולוגיות כדי לשפר את יעילות העבודה ואת רמת השירות שהחברה שלכם מספקת באופן כללי.

הוסף תגובה