ריקשה תפעולית לצרכי עבודה חזקים

ריקשה תפעולית לצרכי עבודה חזקים

עם ריקשה לצרכי עבודה במפעלים ובמתחמי עבודה אתם מאפשרים לעובדים שלכם להגביר את התפוקה והיעילות. דגמים של ריגשה הם למעשה כלי רכב דו או תלת גלגליים, עם מנוע, שטחי אחסון, גג פתוח או סגור ואפשרויות נוספות לשינוע סחורות והסעת עובדים וכלי עבודה. נשאלת השאלה איזו ריקשה כדאי לבחור לצרכי עבודה – ולכן לפניכם כמה דברים שכדאי מאוד לדעת בנושא הזה.

ריקשה חשמלית

בדיוק כמו קלנועית יש גם ריקשה חשמלית. ריקשה כזו חוסכת בהוצאות דלק בצורה משמעותית ובהוצאות תחזוקה. מסיבה זו היא מבוקשת בקרב מתחמי מחסנים ומפעלים. עם הריקשה העובדים ישנעו משא תוך פרקי זמן קצרים, יחסכו זמן הליכה ויניעו את הרכב בקלות.

ריקשה חשמלית מאפשרת לנסוע בה תוך הגבלת מהירות ולכן הדבר מהווה יתרון משמעותי בשמירה על בטיחות העובדים והמבקרים החיצוניים בסביבת העבודה. בנוסף, ניתן לרכוש ריקשה קטנה או גדולה – בהתאם לרוחב המעברים שקיימים במתחם או במפעל, וכך להקל על המעבר והשינוע בפתחי מעבר שהם צרים יחסית.

ריקשה עם ארגז גדול

בהתאם לצרכי העבודה תוכלו לשלב ריקשה תפעולית שמחובר אליה ארגז גדול או גדול מאוד, וכך ניתן לשנע ולפרוק סחורה בגדלים שונים ובמשקלים שונים, בצורה פשוטה. ריקשות למפעלים קיימות בדגמים שונים כאשר בתור רכב תפעולי לריקשה יש יתרון עצום היות וניתן להעמיס עליה כמה מאות ק"ג. זאת תוך הוצאות תחזוקה מינימליות, כוח עבודה מקסימלי.

מפרטי טכני

ריגשה אשר מתאימה לצרכי עבודה זמינה בגדלים שונים ובאפשרויות שונות. כך למשל תוכלו לבחור בריקשה לה כושר נשיאה של עד 750 ק"ג, והיא תוכל לשרת אתכם בכל פרק זמן לטווח נסיעה של עד 50 ק"מ ובמהירות של 30 קמ"ש. עבור צרכי נשיאה למשקלים נמוכים יותר ישנם גם דגמים המתאימים ל500 ק"ג ויש לעד 350 ק"ג. מידות הריקשה משתנות לפי הדגם, ותוכלו כמובן גם לשלב כמה ריקשות בצי של קלנועית במפעל שלכם. חשוב מאוד לבדוק את הדגמים השונים בשוק אשר מתאימים לצרכים שלכם, ובהתאם לבחור את מה שמתאים ביותר.

הוסף תגובה