רכב חשמלי

רכב חשמלי

על מנת שתוכל להחזיק רכב חשמלי אתם צריכים שתהיה לכם עמדת טעינה זמינה וקרובה, סביר להניח במקום מגוריכם, אחרת יש להניח כי תתקעו בדרככם ללא חשמל ברכב. אז למה אתם נדרשים בעת התקנת עמדת הטעינה ומהי מורכבות התקנה? לשאלות אלה ועוד יש תשובות והן בדרך אליכם. כדאי להמשיך לקרוא.

אז למה בעצם  אנחנו נדרשים על מנת להתקין עמדה לרכב חשמלי ומהי מורכבות ההתקנה?

כל אחד מאיתנו גר בסוג מגורים אחרים. לכל סוג מגורים יש מבנה ייחודי משלו. התקנת עמדת טעינה לרכב החשמלי עלולה להשתנות מסוג מבנה אחד למשנהו. למשל, בבית פרטי, ההתקנה תהיה יותר פשוטה מבניין מגורים וזאת מכיוון שבבית פרטי נדרש חיבור לחשמל של הבית ושיהיה קיים מיקום נוח לעמדת הטעינה. לעומת זאת, בבניין מגורים יש יותר גורמים שצריכים לתת אישורים כמו ועד בית, אישור למה הוא המרחק מהחנייה ועד הבניין עצמו, איפה ממוקם ארון החשמל כדי לדעת איפה ניתן להעמיד רכב חשמלי ועוד אישורים רבים. בדומה לכך, גם עניין מורכבות ההתקנה דומה לתנאים שצוינו למעלה. אם אתם גרים בבית פרטי ההתקנה תלך יותר חלק, אם אתם גרים בבניין מגורים, שימו לב כי אתם משיגים את כלל האישורים לפני הזמנת התקנה.

מה כדאי לכם – לקנות רכב תפעול יד שנייה או רכבי תפעולים שהם חדשים?

הדבר דומה מאוד לקנייה של רכבים רגילים. שני הסוגים, גם משאית חשמלית שהוא יד שניה ואחד שהוא חדש מהניילונים יכולים לשרת אתכם באותה מידה. אבל כן יש לשים לב לכמה דברים חשובים. בין אם אתה מחפשים רכבים תפעולים חדשים ובין אם ישנים, קחו את הזמן, אל תמהרו לשום מקום, תחקרו טוב טוב את האפשרויות ואת מה שאתם מחפשים, תתייעצו עם אנשים שמכירים אתכם ויעזרו לכם להגיע להחלטה. הרכב התפעולי אשר היה כבר אצל מישהו בעבר, יהיה יותר זול מאשר חדש, כי הוא כבר עבר דרך. תמיד תמיד תבדקו את היסטוריית הרכב במיוחד כשמדובר ברכב יד שנייה. שימו לב שחלקי החילוף אמינים גם ביד שנייה וגם ברכב חדש. לסיכום, כאשר אתם מתלבטים, תחקרו טוב לעומק, אל תקנו בשנייה הראשונה שלא תתחרטו על זה בהמשך.

הוסף תגובה