רעיונות מבריקים למטבחים

רעיונות מבריקים למטבחים

רבים מתלוננים על כך שאין להם מרחב תנועה או שטח אחסון מספק במטבח הקיים. לעתים הדבר נובע מעומס של חפצים וכלי מטבח שלא נחוצים, ולעתים מבעיה אובייקטיבית של מחסור במקום ביחס לכמות הנפשות שבבית ולכמות המזון. לעתים זהו שילוב בין השניים, וכך או אחרת חשוב שתדעו שיש כמה דרכים נפלאות להגדלת המרחב של מטבחים.

מעל המקרר

רבים מתעלמים משטח האחסון שקיים מעל למקרר. יש מי שנוטים במהלך הזמן לצבור עליו חפצים המעלים אבק, ויש אפשרות אחרת והיא למקם ארונית ייעודית לאחסון – כאשר המטרה היא לאחסן חפצים כאלו שלא דרושים לשימוש שוטף ביומיום.

חיפויים חכמים

תעשיית המטבחים והדלתות פנים מציעה כיום חיפויים מיוחדים בעלי יכולת להחזיר אור, מה שמשפר מאוד את רמת התאורה במטבח, ומוסיף על האור הטבעי שחודר לחלל הפנימי. מדובר בפתרון מצוין עבור מטבחים עם רמת תאורה לא מספקת.

צורת L

אם שטח המטבח הוא קטן יחסית כדאי מאוד לעצבו בצורת L האנגלית. זוהי הצורה הנוחה ביותר שגם תאפשר לכם לנצל בצורה מיטבית שטח אחסון לכל הכיוונים. מטבחים בעלי צורה כזו גם משדרים חמימות ותחושה של בית.

ויש עוד כמה הברקות לשטחים נוספים בבית, למשל עבור הדלתות. דלתות פנים בבית ניתנות בקלות לשדרוג והחלפה. כך למשל תוכלו לבחור בדלת פנים איכותית עם רמת בידוד רעשים מעולה, מה שלא היה זמין בעבר ואילו כיום טכנולוגיות הייצור החדישות בהחלט מאפשרות זאת. בנוסף, תוכלו גם להנות משילוב של דלתות פנים החסינות בפני שריטות – שימושי מאוד כאשר יש ילדים קטנים בבית. יש גם דלתות פנים עם מנעולים ועם מנגנון הזזה על מסילה, במקום מנגנון טיפוסי של סגירה ופתיחה ידניים. בניגוד לנטייה הטבעית שלנו לחשוב ששדרוגים של מטבחים ודלתות פנים הם יקרים, הרי שלא תמיד כך הם הדברים ותופתעו לגלות ששדרוגים של החזרת אור או איטום לא מהווים תוספת כבדה לתקציב שלכם.

הוסף תגובה