רשת תחנות דלק התחנה המתדלקת.

רשת תחנות דלק התחנה המתדלקת.

דלק התחנה המתדלקת, הדלק הכי איכותי שקיים היום בשוק.

מה זה בכלל דלק איכותי והאם זה קשור לאופניים חשמליות? מה זה דלק שהוא לא איכותי? מה למעשה קובע האם הדלק הוא איכותי או לא? כל אילו הן שאלות מצויינות אך האבסורד פה שלמרות שאילו הן שאלות מצויינות ולמרות שכולנו מוצאים סוכמי כסף לא קטנים ומתדלקים את הרכב שלנו מספר פעמים בכל חודש עדיין, מעטים האנשים שלא קשורים בשום צורה לתחום הדלק או תעשיית האנרגיה שיכולים לענות לנו על השאלות הללו, אבסורד לא? אז בואו נעשה סדר בדברים. ראשית, דלק נחשב לאיכותי לפי כמות הסינון והנקיון שבוצעו בנוזל מבעוד מועד. ככל שהדלק נקי יותר מחומרים מסוכנים ובנוסף ככל שעבר הדלק סינון קפדני מספר פעמים כך גם הדלק יחשב לאיכותי יותר כתוצאה מהנקיון והסינון הקפדני שביצעו בו לפני השימוש ולפני שהנגישו אותו לצרכן. אך מי מאיתנו יודע איזה דלק הוא מכניס אליו לרכב?

מספיק ודי! הגיע הזמן לדלק טוב ואיכותי בהתחייבות.

לנו נשבר מהחומרים השונים שדוחפים לנו לדלק ואו לסוללה של אופניים חשמליים, חומרים שבטווח הארוך מזיקים לרכב שלנו בצורה ישירה נזק בלתי הפיך. באה חברת התחנה המתדלקת ואמרה עד כאן ושמה לזה סוף. חברת התחנה המתדלקת הגיע לשוק בין היתר בכדי לשים סוף להפקרות הזאת והגיע מתוך מטרה וחזון להיות הדלק האיכותי, הנקי והמסונן ביותר שקיים היום בשוק ונחשו מה, חברת התחנה המתדלקת לגמרי עומדת בהבטחה שלה כלפי הציבור וצרכני הדלק בישראל.

תתקדמו גם אתם לדלק של חברת התחנה המתדלקת.

אז מתי אנו משתמשים באופניים חשמליים אנו מזמינים אתכם להצטרף לישראלים רבים שכבר הבינו שאיפה הדלק האיכותי ביותר שהם יוכלים למצוא ולעבור גם אתם באחד מתחנות הדלק של חברת התחנה המתדלקת, להתנסות ולתדלק את הרכב שלכם בדלק נקי ואיכותי שלא יזיק בשום צורה לרכב, נישמע ששווה בדיקה לא? אז למה אתם מחכים. חשוב לציין כי כרגע החברה היא איננה חברה בפריסה ארצית ואת תחנות הדלק של החברה ניתן למצוא כרגע אך ורק באיזור של חיפה והקריות לבנתיים אך לא לעוד זמן רב.

הוסף תגובה