שווה לעצור בעפולה

שווה לעצור בעפולה

עפולה טומנת בתוכה פוטנציאל לבילוי זמן מהנה ומעניין בעיר. רבים אינם מודעים לשפע שיש לה להציע וחבל.

עפולה, עיר השוכנת בעמק, בדרך לצפון הארץ. העיר הוקמה בשנת 1925 בתור מוקד עירוני אשר אמור לשמש את ישובי עמק יזרעאל. אמנם עפולה לא התפתחה להיות אחת הערים המובילות בארץ ,אבל היא בהחלט עיר מרתקת, יפה, בעלת אתרים היסטוריים, חיים שוקקים וגם בית חולים נוכל למצוא בה. קיימת שם תחבורה ציבורית, וכן שבילי אופניים למען רוכבי האופניים הרגילים או לרוכבי אופניים חשמליים בעפולה.

טיולים ואטרקציות בעפולה

לחרוצים שביננו הרוצים להקיף את העיר עפולה וללמוד על האתרים השונים שיש בעיר, ניתן למצוא מסול מעגלי המתאים לכל המשפחה העובר בין התחנות המשמעותיות בהיסטוריה של העיר עפולה. מסע מרתק ומעניין. ניתן להגיע גם בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי. המסלול מתאים לכל המשפחה. ניתן גם להשתמש בכל רכב אחר כדוגמת אופניים חשמליים בעפולה ולעשות את המסלול בצורה כזאת.

במסלול המוצע תוכלו למצוא תחנות רבות כדוגמת, בתי הכנסת, מגדל המים, תחנת הרכבת של עפולה ועוד אתרים רבים המספרים את סיפורה המרתק של העיר עפולה ואת סיפורה בכלל של בניית הארץ. באם בחרתם לעשות את המסלול על ידי אופניים חשמליים בעפולה, תוכלו לבחור לגוון מעט את המסלול המוצע מכיוון שיש לכם יותר גמישות בהתניידות. תוכלו לבחור באילו מוקדים להישאר, על אילו לוותר ואולי אל אלו מקומות תרצו לחזור שוב.

גם בסביבת העיר עפולה קיימות אטרקציות רבות במושבים ובנופים הסמוכים לה. גם חוויות טבע וגם חוויות של אטרקציות. מדובר בחבל ארץ יפה ופורה ובהתאם לכך יש הרבה מה לראות, מומלץ בחום לנסות נסיעה באופניים חשמליות. חשוב לקחת בחשבון כי בעונת הקיץ, רוב שעות היום חם מאד בחוץ ולכם כדאי לבחור בטיולים או מוקדים אשר יתאימו למזג האוויר.

כמובן שניתן למצוא מגוון אטרקציות ממוזגות לילדים כגון גי'מבורי וכן הלאה. גם מקומות אוכל יש בעפולה בשפע.

גם אם תכננתם את הטיול המשפחתי הבא שלכם לצפון, תוכלו לעשות שינוי ולעצור בדרך בעפולה. תגלו ככל הנראה גם שם דברים חדשים, יפים ומעניינים לראות.

הוסף תגובה