שירותי פתיחת סתימות ושאיבות גם בחניונים באמצעות ביובית

שירותי פתיחת סתימות ושאיבות גם בחניונים באמצעות ביובית

ביובית היא כלי רכב מעין משאית אשר נושאת על גבה ציוד המיועד לטיפול במערכות הביוב השונות. הציוד כולל בדרך כלל מערכות של שטיפה בלחץ מים חזק, המיועדות לניקוי יסודי של צנרת הביוב לחלקיה השונים, וכן ציוד שאיבה חזק ומקצועי, אשר מאפשר שאיבה של כל תכולת הצנרת, גם בצינורות ביוב גדולים במיוחד. ביובית בחולון מכילה גם מכשור נוסף, בהתאם לסוג הביובית ולתפקיד שלה. שירותי ביובית מאפשרים טיפל במערכות הביוב השונות, גם באזורים שאינם נגישים באופן ידני כמו חניונים, וגם בבעיות גדולות ומורכבות בצנרת. באמצעות שירותי ביובית ניתן, למשל, לפתוח סתימות גדולות בצנרת הביוב, גם כאלה שנוצרו בעקבות הצטברות של שומנים וכדומה.

בעיות של הצפות וסתימות קיימות גם בחניונים- גם כאן ביובית מספקת פתרון למגוון בעיות. על אף שנראה כי כל מה שנחוץ על מנת להפעיל חניון כמו שצריך הוא שטח סלול ומסודר האמת היא כי יש הרבה דברים מעבר לכך. במיוחד כאשר מדובר בחניון תת קרקעי. חניון תת קרקעי דורש מערכת אוורור וביוב מסודרת אשר תאפשר זרימת אוויר נדרשת ותמנע הצפות במקרים של מי גשמים מרובים וכן הלאה. כמו כן, נוכל לשמוע מדי פעם על מקרים שבהם הוצפו חניונים בעקבות הצפות שונות הנגרמות לרוב מגשמים מרובים אשר מציפים את החניון, מקרים כאלו קורים כאשר מערכת הביוב הנמצאת בחניון לא עומדת בעומס של המים המגיעים אליה. דבר זה עלול להיווצר לעיתים מחסימות במערכת הביוב או תקלות שונות אחרות הנובעות מתחזוקה לקויה של מערכת הביוב.

ביובית לחניונים הינה משאית אשר מגיעה ומתחזקת את הביוב הנמצא בחניון. משאית הביובית לא רק מתחזקת את הצנרת אלא גם כמובן מטפלת בבעיות ותקלות. ביובית בחניונים פותחת סתימות ומסלקת את כל הפסולת ושורשים אשר יכולים לתקוע את הביוב. בכל מקרה של סתימה במערכת הביוב יש צורך בפתיחת קווים, אולם ההמלצה הגורפת כיום היא לבצע פעולה של פתיחת קווים פינוי ושאיבת מי שופכין על בסיס קבוע כדי להימנע מסתימות ומהצפות של מי ביוב. תחזוקה שוטפת זו תגן על האזור מפני מפגעים תברואתיים כגון אלו ותסייע בשמירה על תשתית ביוב מתפקדת בצורה תקינה ושוטפת גם בחניונים.

הוסף תגובה