הידרופוניה

גידול הידרופוני נכון הוא זה שיציע לכם אין ספור יתרונות בפרט אם אתם רוצים לממש גידול מדהים שאינו תלוי שטח אדמה, ריבוי חשמל, הוצאות של מים ועוד. כמו כן, כאשר אתם בוחרים גידול הידרופוני ולקחתם בחשבון את כל נושא סופח לחות, רכשתם נורות לד לגידול צמחים וכן תאורה לגידול צמחים זה בהחלט יכול להפוך קל יותר עבורכם.

מתכננים לשנות את פני הדברים ולייצר גידול אקולוגי שיניב לכם הרבה יותר? הנה מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתקדמים עם התהליך הזה.

איך עושים גידול הידרופוני בבית?

בהיבטים הראשונים של הדבר, ייתכן ויידרש מכם להשקיע לא מעט זאת בשל העובדה כי תצטרכו לרכוש סופח לחות, נורות לד לגידול צמחים, תאורה לגידול צמחים ועוד. כל אלה הם למעשה החלקים שיבטיחו כי הגידול שלכם יצליחו אבל הבשורה הפחות נעימה כי השקעה הזו עלולה לעלות לכם יותר.

אז בהיבט הפחות חיובי זה עלול לעלות לכם הרבה, אבל לטווח הארוך זה בהחלט ישתלם גם אם נודע לכם בזה הרגע כי יידרש מכם להשקיע ביותר ממיכל אחד למערכת הגידול אותה יצרתם בבית.

נורות לד לגידול אז מה קודם למה ומה חשוב לרכוש לפני שמתחילים את הגידול הזה? לצד נורות לד לגידול צמחים תאורה לגידול צמחים זה הדבר שאסור לפספס. הדבר החשוב ביותר זו התאורה וכך גם נורות הלד המאפשרות מקסימום תאורה ואור למרכז הצמח.

הנורות אמנם יקרות אבל בזמן האמת הן מספקות את כמות האור המספקת ואין צורך להחליף אותן לעיתים קרובות.

בנוסף, אם רוצים למקסם את התוצאה של הגידול הזה, יידרש מכם להשיג ציוד שבין היתר גם יווסת את הטמפרטורה ולצד מפוח מתאים, מאוורר או בקר להשיג את התוצאה המושלמת ביותר של יבול ללא פשרות.

מהם יתרונות הגידול?

נורות לד לגידול יתרון הגידול הראשון בא לידי ביטוי בכך שאין צורך במציאת מצע אדמה, האדמה לא פועלת כאן והיא למעשה איננה נדרשת כאשר אתם מחפשים לייצר גידול הידרופוני. באמצעות דשן נוזלי ניתן לדשן את הצמחים ולהזין אותם, אין זיהום אקולוגי וניתן לבצע ולקבל יבול מושלם על פי כל הדעות.