אוהלים מגיעים במגוון גדלים, וחשוב לבחור אוהלים גדולים מספיק כדי להכיל את האירוע שלכם

השכרת אוהל לאירוע יכולה להיות דרך נוחה וחסכונית ליצור חלל מקורה עבור האורחים שלכם. האוהלים מגיעים במגוון גדלים וסגנונות, וניתן להשתמש בהם לכל דבר, החל מחתונות ומסיבות תחת כיפת השמיים וכן אירועי חברה ופסטיבלים ועד ל השכרת אוהלים לאבלים בתל אביב. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשכור את האוהל המושלם לאירוע שלכם:

קבעו את הצרכים שלכם: הצעד הראשון בהשכרת אוהל הוא להעריך את הצרכים שלכם. קחו בחשבון את גודל האירוע שלכם, את מספר האורחים שיהיו לכם ואת כל הדרישות המיוחדות שיש לכם, כמו קייטרינג או בידור. זה יעזור לך לקבוע את גודל וסגנון האוהל שאתה צריך.

בחרו גודל אוהל: אוהלים מגיעים במגוון גדלים, וחשוב לבחור אוהלים גדולים מספיק כדי להכיל את האירוע שלכם. כלל אצבע טוב הוא לאפשר 10 מטרים רבועים לאדם לאירוע בישיבה, ו-20 מטרים רבועים לאדם לאירוע עמידה.

קחו בחשבון את המיקום: גם למיקום האירוע שלכם יהיה תפקיד בהחלטה שלכם על השכרת אוהלים לאירועי יוקרה . אם אתם מתכננים אירוע תחת כיפת השמיים, הקפידו לקחת בחשבון את מזג האוויר וכל רוח או גשם פוטנציאליים. ייתכן שיהיה עליכם גם לשקול את סוג המשטח עליו יוצב האוהל והאם תזדקקו לתמיכה או ייצוב נוספים.

השכרה מחברה בעלת מוניטין: חשוב לשכור את האוהל שלכם מחברה בעלת מוניטין עם רקורד של אספקת מוצרים איכותיים ושירות לקוחות מעולה. הקפד לקרוא ביקורות ולבקש המלצות לפני קבלת החלטה.

בדקו את תנאי הסכם השכירות: הקפידו לעיין היטב בתנאי הסכם השכירות לפני שאתם חותמים על משהו. זה צריך לכלול פרטים על משך תקופת ההשכרה, העלות, דמי משלוח או הקמה, וכל חיובים נוספים שעשויים לחול.

על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכלו לשכור בהצלחה אוהל לאירוע שלכם וליצור חלל נוח ופונקציונלי עבור האורחים שלכם.

הוסף תגובה