מהו הצעד הראשון כאשר יש צורך בהשכרת אוהל?

השכרת אוהל לאירוע יכולה להיות דרך נהדרת לספק חלל מקורה לאורחים, להגן מפני מזג אוויר סגרירי ולהוסיף נופך של סטייל לכל אירוע. בין אם חלילה מדובר ב השכרת אוהלים לשבעה בבאר יעקב או להבדיל, אתם מתכננים חתונה, אירוע חברה או מסיבה בחצר האחורית, השכרת אוהלים יכולה לעזור להפוך את האירוע שלכם להצלחה. הנה מה שאתם צריכים לדעת על השכרת אוהל לאירוע הבא שלכם.

קבעו את הגודל והסגנון של האוהל שלכם

הצעד הראשון בהשכרת אוהל הוא קביעת הגודל והסגנון הדרושים לכם. קחו בחשבון את מספר האורחים שתארחו, את הפריסה של חלל האירועים שלכם ואת כל התכונות המיוחדות שתרצו, כמו רחבת ריקודים או מתחם קייטרינג. ישנם מספר סוגים שונים של אוהלים לבחירה, כולל:

אוהלי מוט: אוהלי מוט נתמכים על ידי מוטות הממוקמים סביב היקף האוהל ומשמשים בדרך כלל לאירועים גדולים יותר. הם מציעים מראה מסורתי וקלאסי וניתן להתאים אותם אישית עם דפנות ומאפיינים אחרים.

אוהלי מסגרת: אוהלי מסגרת נתמכים על ידי מסגרת מתכת ואינם דורשים מוטות במרכז האוהל, מה שהופך אותם לאופציה טובה לאירועים קטנים יותר או חללים עם מקום מוגבל למוטות.

אוהלי מפרשים: אוהלי מפרשים הם בעלי מראה ייחודי ומודרני ועשויים מחומר קליל ושקוף יותר המאפשר לאור לעבור דרכם. הם בחירה טובה לאירועים תחת כיפת השמיים בהם תרצו לשמור על האווירה הטבעית.

בחר חברת השכרת אוהלים בעלת מוניטין

ברגע שיש לכם מושג על סוג וגודל האוהל שאתם צריכים, חשוב לבחור חברת השכרת אוהלים בעלת מוניטין. חפש חברה עם רקורד מוכח ומוניטין טוב בתעשייה. בקש המלצות וקרא ביקורות מקוונות כדי לקבל תחושה של שירות הלקוחות של החברה ואת איכות המוצרים שלהם.

שקול תכונות ושירותים נוספים

בנוסף לאוהל עצמו, ייתכן שתרצו לשקול להוסיף תכונות ושירותים נוספים כדי להפוך את האירוע שלכם לנוח ונוח יותר עבור האורחים שלכם. כמה אפשרויות שיש לקחת בחשבון כוללות:

חימום וקירור: אם אתם יושבים שבעה וביצעתם השכרת אוהלים לשבעה בבאר שבע מארחים אירוע במיקום עם טמפרטורות קיצוניות, חשוב לשקול להוסיף חימום וקירור לאוהל שלכם. חברות השכרת אוהלים רבות מציעות מערכות מיזוג אוויר שיכולות לשמור על נוחות האורחים שלכם, לא משנה מה מזג האוויר.

ריצוף: אם אתם מארחים אירוע על דשא או על משטח לא אחיד, כדאי לכם לשקול להוסיף ריצוף לאוהל שלכם. חברות השכרת אוהלים מציעות מגוון אפשרויות ריצוף, כולל שטיחים, עץ ורחבת ריקודים.

תאורה: הוספת תאורה לאוהל יכולה ליצור אווירה חמה ומזמינה ולהקל על האורחים לנווט בחלל. חברות השכרת אוהלים רבות מציעות מגוון אפשרויות תאורה, כולל נברשות, מנורות מיתרים ותאורה עליונה.

קבל חוזה ברור והצעת מחיר

לפני שתסיים את השכרת האוהל שלך, ודא שיש לך חוזה ברור המפרט את כל התנאים וההגבלות של ההשכרה שלך. זה צריך לכלול את הגודל והסגנון של האוהל, כל תכונות או שירותים נוספים, דמי משלוח והתקנה, ואת העלות הכוללת של ההשכרה. הקפד לשאול על עמלות נסתרות או חיובים נוספים שעשויים שלא להיכלל בהצעת המחיר הראשונית.

תיאום מסירה והגדרה

לאחר שהזמנתם את האוהל שלכם מאובטחת, חשוב לתאם את המסירה וההתקנה עם חברת השכרת האוהלים שלכם וכן גם אם החברה השכרת אוהלים לשבעה בבית דגן . וודאו שיש לכם הבנה ברורה מתי יימסר האוהל וכמה זמן ייקח להקים אותו. ייתכן שתרצה גם לשקול שכירת מתאם או מתכנן אירועים שיטפל בלוגיסטיקה של הקמת האוהל ותיאום עם ספקים אחרים.

השכרת אוהל לאירוע שלכם יכולה להיות דרך נהדרת לספק אוהל מקורה.

הוסף תגובה