לכל אוהל יש את סט התכונות הטובות שלו

השכרת אוהלים לאירועים יכולה להיות דרך נהדרת לספק מחסה וליצור אווירה ייחודית לאורחים שלכם. בין אם אתם מארחים חתונה, אירוע חברה או מפגש משפחתי, ישנם יתרונות רבים לשימוש בהשכרת אוהלים. במאמר זה נסקור את סוגי האוהלים השונים הזמינים להשכרה, הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אוהל וטיפים לתכנון והקמת אוהל האירועים שלכם.

ישנם הרבה סוגי אוהלים להשכרה, להן הנפוצים ביותר:

ישנם סוגים רבים ושונים של אוהלים הזמינים להשכרה, כמו אחת מהן השכרת סוכת אבלים בפרדס חנה אך לכל אחד יש את סט תכונות והטבות משלו. חלק מסוגי האוהלים הנפוצים ביותר כוללים: אוהלי מסגרת: אוהלי מסגרת נתמכים על ידי מסגרות מתכת ואינם דורשים מוטות פנימיים. זה הופך אותם לבחירה טובה לאירועים שבהם אתם זקוקים לחלל ברור ללא הפרעה. הם גם קלים להתקנה וניתן למקם אותם על רוב המשטחים.

אוהלי מוטות – אוהלי מוט נתמכים על ידי מוטות גדולים הממוקמים סביב היקף האוהל. הם בדרך כלל זולים יותר מאשר אוהלי מסגרת, אבל הם דורשים staking לתוך הקרקע, אשר יכול להיות מגבלה עבור מקומות מסוימים.

אוהלים לחופה וטקסים – אוהלי חופה הם אוהלים קלים וניידים המשמשים לעתים קרובות לאירועים תחת כיפת השמיים. הם נתמכים על ידי חתיכות מסגרת מתכת או פלסטיק ואין להם קירות. הם מספקים מחסה בסיסי מפני השמש ומהווים בחירה טובה לאירועים שאינם דורשים חלל סגור לחלוטין. אוהלי מתיחה: אוהלי מתיחה עשויים מבד נמתח ונתמכים על ידי מוטות או כבלים. ניתן לעצב ולהגדיר אותם במגוון דרכים, מה שהופך אותם לבחירה רב-תכליתית לאירועים. הם גם קלים יחסית להתקנה ולהסרה.

הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אוהל להשכרה בהמשך. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אוהל לאירוע שלכם. הנה כמה דברים מרכזיים שכדאי לחשוב עליהם. ראשית, כמובן, מידות גודל האוהל שאתם צריכים תלוי במספר האורחים שאתם מצפים לו ובכמות השטח שאתם צריכים לשולחנות, כיסאות ופעילויות אחרות באירוע. הקפידו למדוד את החלל שבו יוצב האוהל ולקחת בחשבון את הגודל והפריסה של האוהל בעת בחירתכם. קיבולת האוהל, אוהלים מדורגים עבור קיבולות שונות, בהתבסס על מספר האנשים שהם יכולים להחזיק. הקפידו לבחור אוהל גדול מספיק כדי להכיל את כל האורחים שלכם בנוחות.

מיקום בו יוקם האוהל – מיקום האירוע שלכם ישחק תפקיד בסוג האוהל שתבחרו. לדוגמה, אם אתם מארחים אירוע בפארק או במיקום חיצוני אחר, תזדקקו לאוהל שניתן לתקוע באדמה. אם אתם מארחים אירוע במקום עם משטח קשה, כגון מגרש חניה או פטיו מבטון, תזדקקו לאוהל שניתן לאבטח באמצעות משקולות או עוגנים.

מזג אוויר הצפוי – מזג האוויר הוא תמיד גורם שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע תחת כיפת השמיים. הקפידו לבחור אוהל שמתאים לתנאי מזג האוויר להם אתם מצפים. לדוגמה, אם אתם מארחים אירוע בקיץ, ייתכן שתרצו אוהל עם פתחי אוורור או מאווררים שיעזרו לכם לשמור על קור רוח. אם אתם מארחים אירוע בחורף, ייתכן שתזדקקו לאוהל עם תנורי חימום כדי לחמם את האורחים. ולבסוף, טיפים לתכנון והקמת אוהל האירועים שלכם. לאחר שבחרתם השכרת סוכת אבלים בפרדס חנה או השכרת אוהל לאירוע שלכם, יש כמה דברים מרכזיים שכדאי לזכור כשאתם מתכננים ומגדירים את האירוע. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל. קבעו ביקור בחברה עצמה לפני שאתם שוכרים אוהל, כדאי לבקר במקום האירוע כדי לקבל תחושה של החלל ולוודא שהאוהל שבחרתם יתאים. זה גם ייתן לך הזדמנות לדון

הוסף תגובה