כך תשלחו זר פרחים בצורה המושלמת!

סידור זרי פרחים יכול להיות עשייה מהנה ויצירתית, ועם הטכניקות הנכונות קל ליצור זרים יפים ומקצועיים למראה. בין אם אתה מסדר פרחים לאירוע מיוחד או פשוט כדרך להאיר את הבית שלך, יש כמה עקרונות בסיסיים שכדאי לזכור.

השלב הראשון בסידור זר פרחים הוא בחירת הפרחים שלך. זה יהיה תלוי באירוע ובסגנון הזר שאתה רוצה ליצור. כמה פרחים פופולריים עבור זרי פרחים כוללים ורדים, חבצלות, חינניות וציפורנים. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את העונה ואת זמינות הפרחים, שכן הדבר עלול להשפיע על העלות ואיכות הזר. לאחר שבחרתם את הפרחים שלכם, תצטרכו להכין אותם לסידור. זה כולל הסרת עלים או קוצים שיהיו מתחת לקו המים, כמו גם חיתוך הגבעולים בזווית כדי לקדם את ספיגת המים. חשוב גם לחתוך מחדש את הגבעולים מתחת למים כדי למנוע בועות אוויר שעלולות לחסום את הגבעולים ולמנוע מהפרחים לספוג מים.

בעת סידור זר הפרחים, חשוב לקחת בחשבון את הצורה והאיזון הכללי של הזר. זר טוב צריך להיות בעל מוקד מרכזי, כמו פרח גדול או צבעוני עז, ויש לסדר אותו בדוגמה סימטרית או א-סימטרית. לזר צריך להיות גם תחושת תנועה וזרימה, כשהפרחים זורמים לכיוונים שונים. כאמור, לאחר שבחרתם את הפרחים, תוכלו להתחיל לסדר אותם. כלל אצבע טוב הוא להשתמש במספרים מוזרים של פרחים, מכיוון שזה נוטה ליצור זר פרחים מעניין יותר מבחינה ויזואלית. התחילו ביצירת בסיס של עלווה או ירק, שיהווה רקע לפרחים ויעזור ליצור תחושת עומק ומימד. לאחר מכן הוסיפו את הפרחים, החל מהפרחים הגדולים יותר ופנה אל הקטנות יותר. הקפידו לגוון בגובה ובזווית של הפרחים, ושימו לב לאיזון הכללי של הזר.

כאמור, היבט חשוב אחד בסידור זרי פרחים הוא לגוון את גובה הפרחים ולהשתמש בפרחים שונים כדי ליצור עומק ועניין. ניתן להשיג זאת על ידי שימוש בפרחים גבוהים יותר, כגון חבצלות, מאחור ופרחים קצרים יותר, כגון חינניות, מלפנים. זה יוצר תחושת עומק והופך את הזר ליותר דינמי. היבט חשוב נוסף בסידור זר פרחים הוא בחינת ערכת הצבעים. זר פרחים יכול להיות מונוכרומטי, עם פרחים באותו צבע, או שהוא יכול להיות רב צבעים. אתה יכול גם להשתמש בפרחים בגוונים שונים כדי ליצור אפקט מדורג. בבחירת הפרחים ניתן להתחשב גם במשמעות הפרחים, למשל ורדים לאהבה, חינניות לתמימות וחבצלות לטוהר.

היבט חשוב נוסף בסידור זר פרחים הוא השימוש בעלווה. העלווה יכולה לספק רקע ירוק ויפה לפרחים ולעזור ליצור מראה טבעי ואורגני. כמה סוגים פופולריים של עלווה כוללים אקליפטוס, שרכים וקיסוס.

הוסף תגובה