מה חשוב לבדוק בעת הרכישה?

השתכנעתם! אתם רוצים אופניים חשמליות לכם או לילדכם. שימו לב, בבואכם לרכוש אופניים חשמליות עליכם לתת את הדעת על מספר גורמים המשפיעים על איכות האופניים החשמליות שלכם ועל כושר הביצועים שלהן:

סוללה- ישנן מספר סוגי סוללות הקיימות בשוק, הן נבדלות בגודלן, בצורתן ובסוגן. ככל שמתח הסוללה גבוה יותר, היא תאפשר לשאת משקל גדול יותר למשך זמן ארוך יותר מבלי להזדקק לטעינה נוספת.

גודל האופניים ומשקל- לפני קבלת החלטה סופית, צאו לנסיעת מבחן עם אופניים חשמליות ובדקו האם נוח לכם לרכב עליהן, האם הן מתאימות לכם בגודלן, האם משקל הוא משקל סביר שתצליחו לסחוב והאם הן מתאימות למשקל הגוף שלכם.

מתקפלות או שאינן מתקפלות- ישנן אופניים חשמליים מתקפלות וישנן כאלה שלא מתקפלות. עליכם לחשוב מה הצורך שלכם באופניים החשמליות- האם תשלבו נסיעה בהן עם ניעה ברכב ואז תצרכו לקפל אותן לתא המטען או שמא תמיד תצאו בהן מהבית ועל כן פונקציה זו אינה נצרכת עבורכם.

כדי להצליח ולהנות מניעה יעילה בטוחה וחוסכת באופניים חשמליות, עשו את שיעורי הבית כראוי, הגיעו לחנות הקרובה לביתכם ובצעו רכישה מוצלחת. בהצלחה!

 חיי הסטודנטים כיום הרבה יותר קלים

הקלה על החיים לסטודנטים עסוקים

אין ספק שלא קל להיות סטודנט בימינו. הלימודים קשים וצריך להוציא ציונים גבוהים. בין לבין צריך לכתוב עבודות, להכין שיעורי בית, וגם להתפרנס, או למצוא עבודה בתחום הלימודים כדי להצליח להתקדם. ולמרות זאת, אין ספק שחיי הסטודנטים כיום הרבה יותר קלים מבעבר, בזכות כלים שבהם יכול סטודנט להשתמש על מנת להקל על חייו.

אין ספק שאחד הדברים שמקלים הכי הרבה על חייו של הסטודנט הוא המחשב הנייד שלו. לא עוד ישיבה בספריה. אפשר לקנות את הספרים במהדורה דיגיטלית, ולשבת ללמוד בכל מקום. חייב לצאת מהבית ולשנות אווירה? פשוט לוקחים את התיק עם המחשב הנייד עולים על קורקינט חשמלי, ומגיעים לבית קפה סודי ושקט כדי ללמוד בנחת. המחשב הנייד מאפשר לסטודנט להיות מסודר, להקליד את כל החומר, לשלוח לחברים, או לקבל חומר חסר בלחיצת כפתור. חוסך מחברות נקרעות, ועטים שמתקלקלים באמצע ההרצאה.

בעבר לסטודנטים היה קשה מאוד להתפרנס. רוב מקומות העבודה רחוקים מהאוניברסיטה, והיה קשה להגיע ממקום למקום בזמן. אבל היום, לסטודנט שרוצה לשלב גם עבודה, ואפילו בחברות נחשבות יש אופציה למשרות סטודנטים. אל העבודה אפשר להגיע בקלות בעזרת אופניים חשמליות, או אוטובוסים ורכבות.

הוסף תגובה