למה לבחור נורות לד לגידול צמחים?

מתי בפעם האחרונה לקחתם אחריות על סביבת הגידול ועל תנאי הגידול של הצמחים שלכם? בין שאתם מגדלים צמחים בבית באופן חובבני ובין שאתם מגדלים מקצועיים העוסקים בחקלאות לפרנסתם, היכולת שלכם לשלוט על תהליך הגידול הולכת ומשתכללת בזכות טכנולוגיות גידול הידרופוני. אתם יכולים להטמיע מערכות גידול הידרופוני בקלות יחסית, על בסיס מצע סופח לחות ובחירת מערכת נורות לד לגידול צמחים. זאת אומרת, שאתם יכולים בעצם לקחת את הכוח ואת השליטה על תהליך הגידול לידיים שלכם. וכך לקבוע קצב גידול שמתאים לצרכים ולציפיות שלכם, בלי לחשוש לתנאי הטבע או מתנאי מזג האוויר בסביבת הגידול. ועדיין, בשביל להבין לעומק את היתרונות של תהליך גידול הידרופוני, חשוב להבין למה אתם צריכים לבחור נורות לד איכותיות.

שלוש סיבות טובות לבחור נורות לד לגידול צמחים

הסיבות שבגללן אתם רוצים לבחור נורות לד לגידול צמחים הן:

  1. נורות לד לגידול – פיזור אור שוויוני. בשונה מאור שמש, נורות לד מפזרות תאורה בצורה שוויונית באזור שבו הן נמצאות, והן נותנות את אותה כמות אור לכל אחד ואחד מהשתלים שלכם.
  2. שליטה בעוצמת האור. מערכת גידול צמחים המבוססת על תאורה לגידול צמחים היא מערכת שבה הכוח נמצא בידיים שלכם. כלומר אתם יכולים לבחור מה תהיה רמת החשיפה לאור ובלחיצת כפתור אחת לשנות את כמות האור.
  3. העלויות התפעוליות הנוחות. נורות לד הם נורות חסכוניות בחשמל, מה שמאפשר לכם לשמור על רמת הוצאות ריאלית כאשר מדובר על סביבת גידול גדולה מאוד כמו חממות חקלאיות מקצועיות.

מצע סופח לחות, חייב לקבל את התנאים הטובים ביותר

סופח לחות – ביחד עם ההתאמה של נורות לד לגידול צמחים, צריך גם לבחור מצע סופח לחות. המצע מאפשר לכם לספק את כל חומרי ההזנה הדרושים לצמח ולשמור על אחוזי לחות יציבים כדי שהצמח לא ימות בשלב מוקדם יחסית. אז כן בשביל להצליח לבנות מערכות גידול הידרופוני מקצועיות צריך לחשב את כל הפרטים הקטנים ולהבין איזה סוג של פתרון ישרת את הצרכים שלכם בצורה הטובה והנכונה ביותר לאורך זמן.

הוסף תגובה