הזמינו אתכם לחקירת יכולת כחלק מהליך הוצאה לפועל? זה הזמן לפנות לעורך דין הוצאה לפועל

הזמינו אתכם לחקירת יכולת כחלק מהליך הוצאה לפועל? זה הזמן לפנות לעורך דין הוצאה לפועל

הליך הוצאה לפועל ידוע כהליך מורכב, ולעיתים מעלה סוגיות משפטיות מורכבות ומסועפות- תפקידו של עורך דין הוצאה לפועל או עורך דין פירעון חדלות הוא ללוות את החייב לאורך כל התהליך המשפטי ולסייע לו בהתמודדות עם סוגיות שונות שעולות. למשל במצב בו נוצרו חובות שהחייב לא מצליח לשלם, לרוב הזוכה פונה למערכת ההוצאה לפועל על מנת שזו תעזור לו לגבות החוב. במערכת ההוצאה לפועל קיימים כלים שונים העומדים לרשות הזוכים אשר מטרתם היא לתמרץ את החייב לשלם את החוב. בין הליכי הגבייה השונים ניתן למצוא: עיקול על חשבון הבנק של החייב, עיקול על המשכורת של החייב, הגבלה על רישיון הנהיגה של החייב ועוד. כדי לעמוד על היכולת הכלכלית האמיתית של החייב לשלם את החוב, קיימת חקירת יכולת. ולכן חשוב מאוד לפנות לעורך דין חדלות פירעון או עורך דין הוצאה לפועל אשר מתמחה בייצוג אנשים שנקלעו לחובות ויוכל לעזור לכם לצאת מהבור הכלכלי.

יש לפנות לעורך דין בזמן בכדי שהפנייה לעורך דין הוצאה לפועל או לעורך דין חדלות פירעון יוכל לעזור לכם על מנת לתכנן את הצעדים שלכם בעולם החדש שנחשפתם אליו- עולם הגבייה. חשוב לדעת שיש כמה מנגנונים אשר יכולים להגן עליכם ולתת לכם מרווח נשימה כדי להסדיר את החובות ולצאת לדרך חדשה. בין הכלים שעומדים לרשות החייב זה השהיית הליכים, אשר מקפיאה את המצב כמו שהוא ואינה מאפשרת נקיטת הליך גבייה חדש נגדכם, לעומת זאת עיכוב הליכים זהו עיכוב הכולל את כל הליכי הגבייה שנפתחו נגדכם. ולכן חשוב לבקש עיכוב הליכים במצב בו החייב הצליח להגיע להסדר עם הזוכה בתיק, וזאת בכדי שבתקופה הזו, של קיום ההסדר, לא ינקטו נגדו הליכי גבייה. בנוסף לכל מה שהזכרנו חשוב שתכירו את המושג- ביטול הליכים, אשר בהליך זה ניתן לבטל באופן מוחלט את הליך הגבייה שנפתח נגדכם ממש כאילו לא היה כלל.

לאור כל היתרונות שהזכרנו שיש כאשר נעזרים בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון – אשר מתמחה בייצוג אנשים שנקלעו לחובות ולקשיים כלכליים, יוכל לבנות עבורכם אסטרטגיה משפטית חכמה ומדויקת המתאימה בדיוק למצב שלכם, אשר תגן על הזכויות שלכם ותעזור לחייב להבטיח את תשלום החוב בלי לפגוע ביכולת ההשתכרות שלכם, מה שבסופו של דבר עלול חלילה לסכל את תשלום החוב.

המאמר בחסות חדשות bn

הוסף תגובה