ליזום עסק בתחום הדיגיטל – 10 טיפים מנצחים!

ליזום עסק בתחום הדיגיטל – 10 טיפים מנצחים!

ליזום עסק בתחום הדיגיטל – 10 טיפים מנצחים!

רוח היוזמה נושבת בכם? מחוברים לעולם השיווק והדיגיטל?
אם עניתם כן על שתי השאלות, אין ספק שליזום עסק שמתמחה בשיווק דיגיטלי הוא מסלול מומלץ במיוחד עבורכם!

במיוחד עבורכם הכנו מדריך עם 10 טיפים מנצחים שיעזרו לכם ליזום עסק מצליח בשיווק דיגיטלי:

1. הכשרה מתאימה כדי ליזום עסק מצליח בשיווק דיגיטלי, מומלץ מאוד להתחיל את היוזמה עם מקסימום ידע מקצועי ולאחר הכשרה. ההמלצה שלנו היא לעבור קורס שיווק דיגיטלי באחת המכללות הגדולות והמוכרות בישראל, כזו שתכשיר אתכם ותקנה לכם את הידע הנדרש להצלחה בתחום הדיגיטל.

2. כלי עבודה כלל חשוב בהצלחה בעולם השיווק הדיגיטלי הוא שימוש בכלי עבודה ותוכנות מתקדמות שיתנו לכם יתרון תחרותי על פני המתחרים שלכם. דבר נוסף בהקשר הזה הוא הערך המוסף שתוכלו לתת ללקוחות שלכם בהשוואה למתחרים שלא משתמשים בכלים מתקדמים.

3. ניהול זמן דיגיטל מטבעו הוא תחום הכולל בתוכו עשרות פלטפורמות, משימות, אנשי מקצוע וממשקים שונים. כדי להצליח תהיו חייבים לנהל את הזמן שלכם בקפידה ולחלק את הזמן שלכם בין שיווק העסק, טיפול בלקוחות ומכירות ללקוחות חדשים.

4. יוזמהאתם כבר יזמים אז אתם בטח מבינים שבעולם הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, חשוב שתיזמו כל הזמן מהלכים חדשים ופורצי דרך כדי להיות תמיד צעד אחד קדימה לפני המתחרים שלכם וכדי להפתיע את הלקוחות שלכם בכל פעם מחדש.

5. פרילנסרים ואנשי מקצוע משלימיםבהקמת עסק של שיווק דיגיטלי צפויות לכם המון משימות שונות ומשונות. לא תוכלו באופן טבעי לעשות הכל בעצמכם הן מבחינת הזמן והן מבחינת תחומי התמחות שונים לגמרי האחד מהשני. לדוגמא: בניית אתר אינטרנט שונה לגמרי מניהול קמפיין פייסבוק. שתי המשימות הללו דורשות ידע שונה לגמרי וסביר להניח שלא תוכלו לבצע את שתי המשימות יחדיו ברמה גבוהה. לכן חשוב שתקיפו את עצמכם בנותני שירות ברמה גבוהה, מעצבים גרפיים, מתכנתים, מנהלי קמפיינים ואפילו אנשי מכירות שיעזרו לכם להגדיל את העסק שלכם ולגייס לקוחות נוספים.

6. נכסים אינטרנטיים מניביםחלק אינטגרלי מהצלחה בכל עסק הוא יצירה של פורטפוליו נכסים מניבים שאמורים להניב כסף ותשואה לעסק לאורך זמן מבלי מגע יד אדם (ככל האפשר). בדיוק כמו שרוכשים נכס נדלנ"י שאמור להניב תשואה בשנים שלאחר מכן, כך גם בעסק לשיווק דיגיטלי כדאי להשקיע בנכסים מניבים כמו: חנויות אמזון ואיביי, פורטלי אינטרנט שבהם ניתן למכור פרסום, דפי פייסבוק פופולאריים ועוד. כך, ניתן יהיה להכניס בעתיד כסף רב מנכסים שיעבדו עבורנו מבלי שאנחנו נצטרך להפעיל ולתחזק אותם באופן אקטיבי יומיומי.

7. סבלנות מילת המפתח ביוזמה והקמה של כל עסק היא סבלנות. גם בשיווק דיגיטלי ליזום עסק הוא לא תהליך פשוט ומהיר אלא תהליך שתעברו בו מספר מכשולים החל בהקמת העסק עצמו, גיוס הלקוחות הראשוני שתעשו ולאחר מכן בשימור הלקוחות שלכם. חשוב שתתאזרו בסבלנות ותפנימו כי רווחים ורווחה כלכלית תגיע לאחר כמה חודשים (מינימום) כאשר יהיה לכם תיק לקוחות יציב ומגוון יותר שיקנה לכם רמת הכנסות קבועה בכל חודש.

8. בידולצריך להגיד את האמת, שוק הדיגיטל די מוצף באנשי מקצוע שמנסים לגייס לקוחות באופן יומיומי. חשוב שתשקיעו בבידול ובמיתוג שלכם כך שתבלטו מעל שאר המתחרים בשוק. את זה תוכלו לעשות על ידי יצירת מיתוג ייחודי לעסק שלכם, מומלץ אפילו מיתוג אישי שנושא את השם שלכם. ברגע שיש לכם מותג שכולם מכירים ויודעים להבדיל בינו לבין שאר המתחרים בשוק, הסיכוי שתצליחו לגייס לקוחות גבוה לאין שיעור מאשר הייתם מנסים לגייס לקוחות כאשר אף אחד לא יודע להבדיל ביניכם לבין המתחרים שלכם.

9. מקצועיות עסקים רוצים לעבוד עם אנשי מקצוע. זו אמנם אמירה כללית ואפילו קצת ידועה לכולם אבל בתחום הדיגיטל היא מקבלת משנה תוקף. בתחום הדיגיטל כיום ישנה מצד אחד רוויה של כמות העוסקים בתחום ומצד שני יש צמא אדיר לאנשי מקצוע שבאמת יודעים לנהל קמפיינים בצורה נכונה וברמה גבוהה. לכן חשוב שתדאגו לרמה המקצועית שלכם כל הזמן, תקפידו להירשם לבלוגים, כנסים וניוזלטרים שישמרו עליכם מעודכנים.

10. תחשבו בגדולעולם הדיגיטל הוא אינסופי ומאפשר לכם לנהל קמפיינים מהארץ לחברות בחו"ל, למכור מוצרים בכל רחבי הגלובוס ולמעשה לעשות כל דבר שמעניין אתכם. בדיגיטל הכל אפשרי, נצלו את העובדה הזו.

ליזום עסק בשיווק דיגיטלי זה לא הדבר הכי פשוט בעולם אבל אם עושים זאת נכון, זה יכול להיות מתגמל ומספק במיוחד.
מקווה שעזרתי לכם עם הטיפים הללו בדרך שלכם להצלחה בשיווק דיגיטלי.
כותב המאמר:
יוסי לוי – מרצה לשיווק דיגיטלי, בעלים של משרד פרסום דיגיטלי ויזם בתחום השיווק.

הוסף תגובה