משטחים עצומים וכבדים – הם לא סיבה להאט את קצב העבודה

קיבלתם סחורה חדשה או שאתם מתחילים לתכנן את ההקמה של פס ייצור חדש והדבר הראשון שאתם שמים לב הוא הצורך לבצע אדפטציה של המערכת הלוגיסטית למשטחים גדולים מאוד וכבדים מאוד? זוהי סיטואציה נפוצה מאוד בעולם התעשייה המודרני. והיא משפיעה על חיי היומיום של אנשי צוות ריצפת המחסן, ככול ואתם לא מבצעים התאמות מבחינת הפתרונות שאתם מספקים. לא מדובר על פתרונות רבים מאוד. ובמרבית המקרים אפשר למצוא פתרונות הרמה ומערכות שינוע סחורה המבוססות על צוות מלגזה כדי להתאים את המערכת למוצר החדש. כך שהפתרון נמצא בכף היד שלכם ואתם רק צריכים לבחור חברה שאיתה ניתן לעבוד, בשביל לשנות את תהליכי העבודה ולהתאים אותם למוצר החדש.

גם סחורה כבדה מאוד – יכולה לקבל טיפול מהיר

אפילו אם מדובר על סחורה כבדה במיוחד, רגישה במיוחד ואיכותית מאוד, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על צורך איכות החיים ועל רמת השחיקה של העובדים שלכם. המחסנים גם ככה עובדים בתנאי העבודה מורכבים במיוחד. והם סובלים באופן קבוע יותר מבעיות שחיקה בעבודה. ולכן אם יש לכם את היכולת להציע להם דרך מהירה ונגישה יותר לטפל בקבלת סחורה בעזרת מערכת מלגזה יעילה ואפקטיבית, אתם תראו שיתוף פעולה הרבה יותר פורה בין כל אנשי צוות המחסן השונים. מה שכן, אתם תידרשו לעבור פרק זמן של התאמה וניהול מחודש של הצוות עד שתצליחו לייצר את המערכת שעובדת בצורה הכי חזקה שיש.

זהירות היא הכלי לשמור על הצוות שלכם

מבחינתכם בתור מנהלים, השאלה המרכזית שאתם צריכים לתת עליה את הדעת כדי להכניס מלגזה למחסן היא עניין הבטיחות. חשוב מאוד לבחור מלגזה בטיחותית. לייצר את תנאי הבטיחות ברצפת המחסן. ולבחור כללים וחוקים להתנהלות בסביבה של כלי רכב גם כאשר צוות להתפתה מחסן עובד שעות נוספות כדי לעמוד בכל המשימות והמטלות. רק כך אתם תצליחו לייצר את הסטנדרט הגבוה של העבודה ולשמור על שלומם של כל העובדים בצורה הטובה והמקצועית ביותר. ואם אתם לא בטוחים איך לקחת את ההחלטות האלו, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להתייעץ עם חברה מקצועית שזה הוא תחום האחריות שלה.

הוסף תגובה