מחירי אתרים

מחירי אתרים
צילום: DoitDigital

כל בעל עסק מגיע לשלב שבוא הוא מבין שהוא חייב אתר אינטרנט על מנת למנף את העסק שלו כמה צעדים קדימה.
כשבעל העסק מנסה לברר על עלות בניית אתר עבורו הוא עלול להתכל במספר חברות דיגיטליות או פרילנסרים אשר יציעו מחירים שונים לאתר.
סוגי האתרים רבים ולא תמיד ברור לאותו בעל עסק איזה אתר הוא צריך, איך לעמוד אם החברה שמולו מקצועית מספיק, והאם מציעים לו מחירים מופקעים או שמע זולים מידי.

איך לוודא שהחברה אמינה?

חברה לבניית אתרים אמינה היא חברה אשר תאפיין יחד עם בעל העסק את האתר, סוג האתר, צרכי הלקוח, מי הלקוחות הפוטנציאלים עבור אותו בית עסק, האם בעל העסק זקוק למוצרי אינטרנט שונים או אפילו ליווי מלא.
לרוב אתר אינטרנט תדמיתי יעזור לבעל העסק לסגור יותר עסקאות על ידי כך שהוא מציג את עצמו כחברה רצינית בעלת אתר אינפורמטיבי ובעיצוב אישי.
יחד עם זאת, במידה והאתר נועד במטרה להגדיל את כמות הלקוחות בעסק אותו בעל עסק הצטרך בהמשך גם שירותי קידום ופרסום עבור האתר.
חברות דיגיטל מקצועיות תמיד ייתנו ערך מוסף איתם, יחקרו את רמת התחרות של בעל העסק ברשת האינטרנט וימליצו לו במידת הצורך בסוגי הקידום המומלצים ביותר עבורו.

מחירי בניית אתרים

הפקטור החשוב ביותר המשפיע על מחיר בניית האתר הוא סוג האתר.
סוגי האתרים הפופלריים ביותר הם:
* אתרי תדמית – לרוב אתר קטן בעל מספר עמודים בודדים 5-10 עמודים המציגים את השירות של הלקוח.
* מיניסייט – אתר שהוא למעשה עמוד אחד המתאר את כל השירותים שהעסק מציע.
* אתר קטלוג – אתר המציג את המוצרים של הלקוח, ומאפשר העלאה פשוטה ומהירה של המוצרים השונים.
* אתר חנות – אתר חנות דומה מאוד לאתר קטלוג, ההבדל היחידי המהותי הוא שקיימת אפשרות של סליקה אוטומטית באתר.
* אתר אינדקס – אתר לרישום משתמשים באתר.
* אתר פורטל – אתרי פורטל הם אתרים בעלי תכנים רבים ואפשרויות רבות, לרוב יידרשו פיתוח רב.

חברת DoitDigital הכינה עבורינו את רוב העבודה ויצרה מחירון שלם המסביר את מחירי האתרים השונים.
למחירון המלא לבניית האתרים השונים – בניית אתרים מחירון 2019

הוסף תגובה