אופניים חשמליים – מהפכת התחבורה האורבנית הירוקה

אופניים חשמליים – מהפכת התחבורה האורבנית הירוקה

פריצת התחבורה הירוקה של האופניים החשמליים לשוק הגיעה כבר מזמן לישראל, אף על פי שמאוחר יותר צץ הקורקינט החשמלי המתאים לתנאי השוק והאנרגיה הירוקה שהפך לפופולארי בשל שהוא זול וקל וניתן לנסוע אתו לכל אזור, האופניים החשמליים אהודים לא פחות.

אחד ההסברים לתופעה המוכרת של נהגים רבים העוברים לרכב על אופניים חשמליים הוא הידיעה שיש צורך בידיעה מינימלית לרכיבה וגדילה בבטיחות. כמו כן היום עשרות אנשים מגלים בהם את הפתרון המושלם לנסיעה נוחה, מהנה ובטוחה בעיר. רבים מהרוכבים שבעד הטרנד העולמי של האופניים החשמליים, מסבירים את היתרונות שלהם מהבחינה של התחבורה בעיר ובמיוחד בפקקים, והן מבחינת סביבה ידידותית ובטיחותית ההולכת וגוברת.

בארץ יש הרבה חברות ורשתות המציעות מגוון רחב של אפשרויות לרכישת אופניים חשמליים ולכן כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מיומנים ואמינים על מנת למצוא את הדגם המתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלכם. אז לפני שאתם רוכשים אופניים, חשוב מאוד להגדיר את המטרה לשמה אתם רוכשים אותם, וכמובן, גם את התקציב העומד לרשותכם. אם מדובר על רכישת אופניים חשמליים יש אופניים המתאימים לרכיבה בדרכי עפר, רכיבה אתגרית, על סלעים או רכיבת כביש. לכל אחד מן היעדים הללו ישנם כמה סוגים שיכולים להתאים, וכמובן שחשוב להתאים את סוג האופניים גם לרמת היכולת והידע שלכם ברכיבה מסוג זה. דבר נוסף שחשוב ומומלץ הן בקורקינט חשמלי ובפרט באופניים חשמליים לרכיבה זה שחייבים לנסות לפני שקונים אותם. לכן, חשוב מאוד להגיע אל החנות ולנסות את האופניים. שלדת האופניים צריכה להתאים לגודל שלכם בצורה מדויקת, במידה ולא, אתם עשויים לסבול מכאבי גב, בעיות בצוואר וברגליים. כמו כן, גם המושב צריך להתאים לכם כמו כפפה ליד. מושבים ניתן להחליף במידת הצורך ועל פי דרישה. לכן, חשוב מאוד לנסות את האופניים בפועל, ולנסות סוגים שונים של מושבים, על מנת שתוכלו למצוא את זה שנוח לכם במיוחד.

לפני שהחלטתם על רכישת אופניים חשמליות, חשוב לוודא ולבדוק שאכן הם תקן בטיחות כנדרש לפי חוק, וכן את האחריות והשירות שנותנים על החלקים, הרכיבים השונים והמערכות השונות של האופניים החשמליים. מומלץ לבדוק שיהיה כתוב בבירור מי מספק  את האחריות והשירות לכל רכיב במקרה שיהיה צורך.

הוסף תגובה