איך האתר שלכם יכול להופיע בעמוד הראשון של Google?

איך האתר שלכם יכול להופיע בעמוד הראשון של Google?

אז אתה רוצה שהאתר שלך יופיע בעמוד הראשון של Google, אבל אתה לא בטוח איך?

ראשית, בואו נתחיל עם פריימר מהיר על איך לקדם אתרים בגוגל ומנועי חיפוש אחרים עובדים.

איך גוגל ומנועי חיפוש אחרים עובדים?

הדבר הראשון שאתה צריך להבין על קידום אתרים בגוגל הוא כי גוגל הוא לא האינטרנט. רק בגלל שהאתר שלך לא מופיע ב-Google, זה לא אומר שהוא לא באינטרנט. ניתן לפרסם את אתר האינטרנט שלך בשידור חי באינטרנט מבלי שיוצגו בתוצאות החיפוש של Google למילת מפתח מסוימת.

האופן שבו גוגל ומנועי חיפוש אחרים מציגים אתרי אינטרנט הוא זה: לגוגל יש מערכות מחשב אוטומטיות שעובדות מסביב לשעון שמבקרים באופן אקראי באתרי אינטרנט בכל רחבי האינטרנט, מצלם תמונות של כל דף ומתייק אותן במסד נתונים עצום.

כחלק מלצלם תמונה של כל דף אינטרנט, המערכת של Google קוראת כל מילה ותוכן אחר בדף אינטרנט (כגון תמונות, קטעי וידאו, קבצי שמע וכו') כדי לקבוע את הנושא הספציפי של הדף. Google משתמשת בנתונים שנאספו אלה כדי לקבוע אילו דפי אינטרנט להציג ובאיזה סדר, לחיפוש מילות מפתח מסוים.

במילים אחרות, אלגוריתמי המחשב של Google קובעים באופן דינמי איזה דף אינטרנט באינטרנט הוא הרלוונטי ביותר עבור מילת מפתח ספציפית או צירוף מילים מרכזי ומציג אותו תחילה. לאחר מכן הוא מציג את הדף השני הרלוונטי ביותר, וכן הלאה. הרשימה שנוצרה של דפי אינטרנט ידועה כדף תוצאות של מנוע חיפוש (SERP).

ניתן להמציא SERP ממספר מקטעים:

  • המקטע העליון מורכב בדרך כלל מ- 3 או 4 מודעות טקסט בתשלום הקשורות למילת המפתח המשמשת לחיפוש
  • אם Google חושבת שהמשתמש מחפש עסק מקומי בקרבת מקום, היא תוסיף מקטע מתחת למודעות בתשלום הנקרא ערכת המפה המקומית
  • המקטע הראשי באמצע מורכב מרישום "אורגני" (לא בתשלום) של דפי אינטרנט הרלוונטיים למילת המפתח המשמשת לניהול החיפוש

איך ניתן להכניס את האתר שלי ל-Google?

ראשית, עליך לוודא שהאתר שלך נערך באינדקס על-ידי Google. כדי לברר אם כן, הקלד site:yourdomain.com בתיבת החיפוש של Google, והחליף yourdomain.com בשם התחום האמיתי שלך. אם אתה רואה רשימה של דפי האתר שלך, Google כבר יצרה אינדקס לאתר שלך ותמשיך לבקר בו מדי פעם כדי לבדוק אם קיימים עדכונים. אם אתר האינטרנט שלך אינו מופיע ברשימה, שלח אותו כאן: http://www.google.com/addurl. זה ייקח 1 או 2 שבועות עבור Google לבקר ואינדקס אתר האינטרנט שלך.

שנית, זכור, Google תציג רק דפי אינטרנט הרלוונטיים למילת המפתח שבה נערך חיפוש. השלב הראשון הוא לוודא שהטקסט של דף האינטרנט שלך קשור למילת המפתח המדוברת. אם לא, רוב הסיכויים שגוגל לא תראה את זה.

שלישית, רק בגלל שהאתר שלך לא מופיע בדף הראשון, זה לא אומר שהוא לא מופיע בכלל. עבור לתחתית דף התוצאות ולחץ על "הבא" עבור עמוד 2 וכן הלאה. אתר האינטרנט שלך עשוי להיות בעמוד 2, בעמוד 82 או איפשהו באמצע.

אוקיי, האתר שלי הוא בגוגל, אבל זה בעמוד 41! 

אה! שאלת את שאלת מיליון הדולר. תעשייה שלמה נבנתה כדי לענות על שאלה זו ומיליוני דולרים מבוזבזים בכל שנה כדי להשיג זאת! השאלה הראשונה שלי בשבילך היא, "כמה כסף יש לך?" רק צוחק, אבל ברצינות, החדשות הטובות הן שיש שתי דרכים עיקריות כדי לקבל את האתר שלך להופיע בעמוד הראשון של Google:

  1. אתה יכול לשלם כדי להיות בעמוד הראשון של גוגל וזה לא חייב להיות הרבה כסף. זה נקרא מודעות Google.
  2. אתה יכול לגרום לאתר שלך לדרג "באופן אורגני" מבלי לשלם על מודעות.

אני אסביר את שניהם למטה…

מודעות Google

הדרך המהירה והקלת ביותר לעלות בעמוד 1 של Google למילת מפתח מסוימת היא לשלם עבור פרסומת. אתה נרשם ל-Google, בחר את מילות המפתח שאתה רוצה לפלח, ולאחר מכן "הצעת מחיר" (כן, כמו מכירה פומבית) על כמה אתה רוצה לשלם בכל פעם שלחצו על ההווים. תותן זו נקראת "שלם לפי קליק". כשתציע מחיר גבוה יותר לכל קליק, כך תווה ההווה גבוהה יותר בראש הדף, וכל שאר הדברים יהיו שווים.

אתה יכול גם להגדיר תקציב יומי כך שכאשר התקציב שלך יתקיימו, Google לא תצג את המוסך יותר באותו יום כדי שלא תלחץ עליה ולא תחויב בה. עבור רוב התעשיות, זוהי דרך זולה וקלה להופיע בעמוד הראשון של Google.

עבור תעשיות אחרות (כמו עורכי דין, למשל), זה יכול להיות יקר מאוד. כמה מילות מפתח עולה עד $100 לכל קליק או יותר!

קידום אתרים אורגני בגוגל

  • איכות ואורך תוכן הדף שלך – דפי האתר שלך צריכים להיות מלאים במידע ייחודי ושימושי שיטיב עם הלקוח או הלקוח האידיאלי שלך. כמה שיותר זמן טוב יותר, כל עוד זה באיכות גבוהה. שאפו לעזור לקהל היעד שלך על-ידי יצירת תוכן איכותי שהם ירצו לצרוך (כמו מאמר זה!).
  • איכות ומספר קישורים נכנסים – אם אתרים אחרים מקשרים ל שלך, במיוחד אתרים חשובים גדולים שיש להם תוכן הקשור לתוכן שלך, מנוע חיפוש של גוגל תדרג את האתר שלך גבוה יותר. קישורים של צד שלישי לאתר שלך מספקים "אגודלים למעלה" או הצבעת אמון המעלה את הסמן ל-Google כי התוכן שלך עשוי להיות שווה לדחוף גבוה יותר את ה-SERP.
  • אתר ידידותי לנייד – רוב האנשים משתמשים כעת בטלפונים ניידים כדי לחפש מידע באינטרנט. האם דפי האתר שלך ידידותיים לנייד? האתר שלך צריך להיות ממוטב למכשירים ניידים וקל לנווט כך משתמשים בכל מכשיר יכול למצוא את מה שהם צריכים במהירות ובקלות.
  • מהירות דף – דפי האינטרנט שלך אמורים להיטען במהירות בכל ההתקנים. טעינה איטית של דפי אינטרנט עלולה להשפיע לרעה על הדירוג שלך ב-Google. אף אחד לא אוהב לחכות כמה שניות לכל אתר אינטרנט לטעון. אתה יכול לבצע בדיקת מהירות דף חינם כאן או להשתמש בכלי כמו Gtmetrix כדי לבדוק את מהירות דף האתר שלך.
  • מילות מפתח בתוכן דף – ברור, אם מילות המפתח שאתה מיקוד בפועל מופיעות באתר שלך בטקסט ובכותרות של הדפים, תדרג טוב יותר עבור מילות מפתח אלה. אל תגיד "דברים של מילות מפתח". התרגול הזה מיושן ויפגע בך רק עכשיו. כתוב את התוכן שלך עבור בני אדם, אך זכור את Google. אל תשתמש במילות מפתח רבות מדי. בהטלת ספק, שמור על צליל טבעי.
  • סמכות של שם דומיין – ככל שהתחום נמצא בבעלותך, כך טוב יותר. כך יש לך יותר דפים של תוכן איכותי בשם התחום שלך, כך ייטב. כמו כן, כלול מילות מפתח בשם התחום שלך אם אתה יכול (למרות ש-Google אומרת שזה לא משפיע ישירות על הדירוגים שלך, זה יכול לעזור להשפיע על משתמש ללחוץ באתר שלך לעומת של מתחרה).
  • דפים מאובטחים – דפי האינטרנט שלך צריכים להיטען באמצעות https כך שהם מאובטחים. Google, ובני אדם רגילים, אוהבים לראות דפים מאובטחים, גם אם אתה לא מעבד כרטיסי אשראי או משיג מידע אישי. בדפדפן Chrome שלהם, Google מתייגת כעת את כל הדפים שנטענים ב- SSL כ-Not Secure. אל תהיה אחד מהאתרים השובבים האלה… קבל SSL התובל על-ידי חברת אחסון האתרים שלך כך שכל הדפים שלך ייטענו באופן מאובטח.
  • מבנה כתובת URL – כתובות URL "יפות" טובות יותר (https://cristersmedia.com/blog טוב יותר https://cristersmedia.com/index.php&id=54). אם כתובת ה- URL של הדף שלך ניתנת לקריאה אנושית, זה דבר טוב.

דברים אחרים שאתה צריך לעשות כדי לדרג בעמוד Google 1

גוגל העסק שלי
טען ואופטימיזציה של רשימת Google My Business שלך, במיוחד אם אתה עסק המשרת רק את הקהילה המקומית שלך (כמו מאפייה או שרברב). לאחר מכן, קבל ביקורות חיוביות רבות ככל שתוכל. כך יגדיל מאוד את הסיכויים שלך להופיע במקטע חבילת מפה מקומית מעל הרישום האורגני הראשון. זה יכול להיות ענק אם אתה עושה את זה נכון!

התחל בלוג
אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לדרג גבוה ב-Google הוא להתחיל בלוג ולפרסם מאמרים באופן קבוע. אם דעתך על מה לכתוב, חשוב על 5 השאלות המובילות שהלקוחות שלך שואלים אותך. לאחר מכן כתוב תשובה יסודית לכל שאלה – רשומת בלוג אחת לכל שאלה. שמת לב לכותרת של רשומת בלוג זו?

קבל מספר קישורים איכותיים
לצורך קידום אתרים בגוגל שתף פעולה עם ארגון ללא כוונת רווח בקהילה המקומית שלך ועשה תחרות או בגידה. אולי העיתון המקומי יהיה להרים על זה ולתת לך קצת יחסי ציבור חינם (וקישור לאתר שלך). הצטרף ללשכת המסחר המקומית שלך או ל-BNI והיכנסו לאתר האינטרנט שלהם. הצע לכתוב מאמר אורח עבור העיתון המקומי או המגזין השכונתי. לעתים קרובות הם יכללו קישור לאתר שלך בביוגרפיה שלך בסוף המאמר.

צור אזכורים
מהו ציטוט שאתה שואל? אזכור הוא רישום של העסק שלך באתר מדריך שירים מקומי. עבור לאתרים כמו Yelp, Foursquare, YP.com, אנג'י'ס קארד, וכו ' וודא שרישום העסק שלך מופיע שם וכי המידע מדויק. פעולה זו מסייעת ליצור פרופיל קישור חזק עבור שם התחום שלך ותשלח אותות ל-Google שניתן לסמוך על המידע שהם מוצאים באתר שלך מכיוון שהוא נמצא באתרים אחרים ברחבי האינטרנט.

דירוג האתר בגוגל

בנוסף, רק בגלל שאתה מדורג היטב עבור מילת מפתח אחת או צירוף מילים מפתח אחד, אין זה אומר שאתה תהיה מדורג היטב עבור מילת מפתח דומה / צירוף מילים. וזכרו שגוגל מעדכנת כל הזמן את אלגוריתמי הדירוג שלה כך שהדירוגים של היום לא יתוו לדירוג של מחר.

צפו לראות את האתר שלכם עולה ויורד בדירוג על בסיס יומי או שבועי – הוא עשוי אפילו לרדת מהדירוגים לחלוטין. זו הסיבה ש-SEO תמיד צריך להיות מתמשך.

זכור, סביר להניח שהמתחרים שלך מעקבים אחר אותם פרוטוקולים שאתה נמצא בהם. סביר להניח שהם ממטבים את נוכחות האינטרנט שלהם באמצעות אותן שיטות שבהן אתה משתמש. תמשיך לרשום בלוגים וקבל קישורים. שפר את התוכן שכבר יש לך באתר האינטרנט שלך. הרבה חריצות וסבלנות יוכיחו להיות שווה את זה כאשר אתה מקבל את המקום הנחשק בראש עמוד Google 1. תלוי בעסק שלך, זה יכול להיות ממש שווה מיליוני דולרים בהכנסות. משהו כל כך יקר לעולם לא יבוא בקלות.

הוסף תגובה