איך לבחור מערכות אזעקה לעסק

איך לבחור מערכות אזעקה לעסק

ניהול עסק כולל לא מעט מטלות ומשימות ברמה היומיומית. למעשה, מנהלי  עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחת מתמודדים מדי יום עם מאות אתגרים שונים כאשר ברוב המקרים העסק הופך להיות מרכז החיים של מנהליו. אדמיניסטרציה ושיווק, לקוחות וספקים, מיתוג וניהול, ניהול חשבונות עוד. אולם לא רק העסק עצמו נמצא תחת חסותו של מנהליו. גם ההתנהלות מול סיכונים חיצוניים לעסק מהווים אתגר משמעותי עבור כל מנהל בכל תחום שהוא. 
 על מנת להתמודד עם האיומים השונים המרחפים מעל ראשו של כל עסק יש צורך במיגון והגנה מקצועיים. הבסיס הראשוני להגנה הינו מערכות אזעקה לעסק השומרות עליו מפני איומים מסוגים שונים: החל מוונדליזם והרס, דרך גניבות ועד לפריצה מכל סיבה שהיא. מערכות אזעקה מיועדות לאתר את גורם הסיכון בהקדם האפשרי, להתריע על סכנה ולהבריח אותה מבעוד מועד באמצעות הפעלת הסירנה. הסירנה מבהילה את האורחים הבלתי רצויים ומבטיחה שקט נפשי לבעלי העסק. 

עולם הולך ומתקדם

 לא ברור מה היא הביצה ומה היא התרנגולת: מחד, שיטות המיגון והאזעקה הולכות ומשתכללות. מאידך, גם יכולות הפריצה הולכות ומשתדרגות. על מנת לאבטח את בית העסק יש צורך בהתקנת מערכת אזעקה המתאימה לצרכי העסק ועונה עליהם באופן הטוב ביותר, תוך אפשרות לתת את המענה המלא לצרכים המשתנים של בית העסק והתקופה. בחירת מערכת האזעקה מבוססת על בירור והגדרה מדויקת של צרכי העסק תוך התאמת המערכות המתקדמות ביותר. 

שעות פעילות

עסק הפעיל בשעות הלילה יצריך התקנה של מערכת אזעקה שונה מאשר זו התותקן בבית עסק הפעיל בשעות היום או במשך 24שעות ביממה. כל מצלמה מותאמת לתנאי צילום שונים ולכן יש לבחור את מערכת האזעקה לפי שעות הפעילות.  

אופן הפעלת האזעקה

ישנן מערכות אזעקה המבוססות על גלאי חום גוף ואחרות המבוססות על שינוי בנפח האוויר בחדר, מצלמות מסוימות מבוססות על גלי אור או על גלאי מגנט. יש להתאים את כל אחת מהמערכות לצרכים הייחודיים של המשתמש בהן. מערכות המבוססות על גלאי חום, למשל, לא יתאימו בהכרח למקומות בעלי טמפרטורה לא קבועה – עסקים בתנאי חוץ לדוגמה. מאידך, מדובר במערכות אזעקה אידיאליות לעסקים בתנאי פנים. 
מערכות אזעקה המבוססות על שינוי בנפח גם הן מתאימות למקומות סגורים מאחר ורק במקומות אלו ניתן למדוד את השינוי לאחר כניסתו של שוהה לא רצוי לחלל. לעומתן, אזעקות המבוססות על גלאי מגנט יכולות להתאים לעסקים הממוקמים בחוץ ובלבד שיתאפשר מעבר בין שני המגנטים.
לקריא עוד בנושא מערכות אזעקה בקרות באתר החברה של סיבים תשתיות תקשורת https://sivim.co.il/

הוסף תגובה