איך לבחור נכון תבניות בטון?

איך לבחור נכון תבניות בטון?

גאופלסט היא חברה שמייצרת סוגים שונים של תבניות פלסטיק ליציקות בטון ומוצרים מפלסטיק ממוחזר לענף הבנייה, השיפוצים והתעשייה. בנוסף, החברה מחזיקה בפטנט בלעדי על המוצרים שלה וכולם עומדים בתקן מחמיר אחרי בדיקות יסודיות במעבדות מובילות וחדשניות

חברת גאופלסט מגיעה מאיטליה והיא פועלת בתחום התעשייה, הבנייה והייצור כבר מעל 30 שנה. ההתמחות העיקרית שלה היא בפתרונות למילויי רצפה ופתרונות בנייה מודולאריים. מלבד בניית חדרי ממ"ד בכל הגדלים, גאופלסט גם מציעה מוצרים שונים שמסייעים לפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38. בנוסף, הקטלוג המלא של גאופלסט כולל מכלי אגירת מים, גגות וקירות ירוקים ואפילו משטחי סקי וטניס.
עם זאת, אין ספק שהמוצר הכי מזוהה עם חברת גאופלסט הוא תבניות פלסטיק ליציקות בטון. למעשה, החברה מתמחה בשלל מוצרים מפלסטיק ממוחזר לענף הבנייה ובעלי מקצוע בוחרים בה גם כאשר הם צריכים מוצרים טובים לענפי השיפוצים והתעשייה. בזכות יתרונות שונים של תבניות גאופלסט, ניתן ליהנות מהם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

מה היתרונות של גאופלסט לעומת חברות אחרות?

תבניות ליציקות בטון מפלסטיק הן דוגמא מעולה ליתרונות שאותם גאופלסט מביאה לענף הבנייה גם במוצרים אחרים. הנה למשל כמה יתרונות בולטים של החברה והאופן שבו הם באים לידי ביטוי המוצרים המעודכנים הקיימים בקטלוג החדש שלה:

  • פטנט בלעדי

     חברת גאופלסט מחזיקה בפטנט בלעדי על המוצרים שלה. המשמעות היא שכאשר בוחרים תבניות בטון של חברת גאופלסט למשל, יודעים שמדובר על מוצר ייחודי שבו הושקעו שנים רבות של פיתוח.
     

  • עמידה בתקן מחמיר

    כל המוצרים של גאופלסט עומדים בתקנים המחמירים ביותר בעולם. עמידה בתקן כזה חשובה כי היא מאפשרת לבעלי מקצוע בתחום הבנייה והשיפוצים לדעת שהם בחרו את המוצרים הטובים והאמינים ביותר. אמנם המשמעות היא לעיתים מחירים גבוהים יותר של מוצרי גאופלסט לעומת מוצרים דומים של חברות אחרות, אבל היתרון הוא שמדובר בהשקעה משתלמת.
     

  • בדיקות יסודיות במעבדות מובילות 

    גאופלסט ייחודית בכך שהיא מפעילה גם את המעבדות המובילות שבהן המוצרים נבדקים. כל מוצר של גאופלסט עובר בדיקה במעבדה ומשווק לציבור רק אחרי שהמומחים של החברה וידאו שהוא אמין, חזק, עמיד ומוצלח.

איך בוחרים תבניות בטון?

התמקדות במוצרים של גאופלסט היא רק חלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של תבניות פלסטיק ליציקות בטון, צריך לקחת בחשבון את חומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לייצר אותם ואת המפרט המלא מבחינת מידות. לאחר מכן, חשוב להתאים כל סוג של תבנית למטרות שאותן מנסים להשיג מבחינת האופי של הפרויקט: התחדשות עירונית, שיפוץ ממוקד או בנייה של פרויקט חדש.
בנוסף, הדרך לבחור תבניות בטון של חברות שונות עוברת בהתייעצות עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. אפשר לערב בעלי מקצוע לצורך השוואה בין מוצרים של גאופלסט לבין מוצרים של חברות אחרות, או להתמקד מלכתחילה בדגמים המומלצים שכבר הוכיחו את עצמם. אם לא מכירים אישית בעלי מקצוע שמשווקים את המוצרים של גאופלסט למשל, מסתכלים על הקטלוג המלא של פתרונות הבנייה.

הוסף תגובה