פיגום – איך נבחר ?

בעת השיפוץ והבנייה, אחד מן המבנים החשובים ביותר אשר משמש כאמצעי תמיכה לעובדים ולציוד הוא פיגום. פיגום הוא מעין מערכת מודולארית של צינורות פלדה המשמשת כאמצעי בטיחות המאפשר לעובד לבצע את עבודות הבנייה בגובה.

על מנת שתכירו בחשיבות הפיגום ותבינו כיצד רוכשים פיגום עמיד ונוח, ריכזנו עבורכם מידע חשוב אליו יש להתייחס בעת רכישת הפיגום.

סוג פיגום

בחירת סוג הפיגום תלויה בסוג הפעילות והצרכים שלכם. אם אתם עוברים מאתר בניה אחד לאחר, פיגום נייד יהיה סוג הפיגום אותו תצטרכו. הפיגום הנייד עשוי ממתכת קלה, מדובר  בפיגום קל במשקלו, מה שהופך אותו לנוח ופשוט להרכבה.

במידה ואתם נמצאים רק באתר בניה אחד, פיגום קבוע הוא סוג הפיגום שתצטרכו. מדובר בפיגום רחב המותקן על שטח גדול, פיגום זה לא נועד להיות מפורק בתדירות גבוהה בהשוואה לפיגום הנייד.

בהתאם לסוג הפעילות שלכם, בחרו בפיגום המתאים, כך תיהנו מפתרון מקצועי ויעיל שעונה על הצרכים שלכם.

נוחות הפיגום

בעת בחירת הפיגום יש להתייחס להיבטים הבאים: זמן ההרכבה של הפיגום, קלות ההרכבה וקלות ההובלה של הפיגום. בדיקה נכונה של מרכיבים אלו תאפשר לכם ליהנות מפיגום נוח ויעיל. במידה והחלטתם לבחור בפיגום נייד, מומלץ שתדעו כי ישנם פיגומים ניידים הניתנים לפירוק נוח ומהיר. בחרו בפיגום שזמן ההרכבה והפירוק שלו הכי קצר ופשוט, כך תחסכו גם בזמן.

קלות ההרכבה של הפיגום היא מרכיב חשוב מאוד בעבודת הבנייה והשיפוץ, לכן מומלץ שתבחרו בפיגום שאינו מצריך צוות עובדים רב, פיגום שהוא קל להרכבה ונוח לפירוק. ככל שתידרשו לצוות עובדים מצומצם יותר בתהליך של הרכבת הפיגום, כך תוכלו לחסוך בזמן ובעלויות.

במידה ואתם עוברים מאתר אחד לאחר, חשוב כי הפיגום יהיה נוח וקל להובלה. פיגום שעשוי ממתכת קלה יהיה קל ונוח יותר להעברה. לעומת זאת פיגום ממתכת כבדה יהיה קשה יותר להעברה. בחרו בפיגום קל משקל, כך תוכלו לעבור מאתר לאתר בצורה נוחה, מהירה ויעילה יותר.

גובה הפיגום

במהלך עבודות הבנייה והשיפוצים תצטרכו להגיע לגבהים מסוימים. לפני שתרכשו פיגום, יהיה עליכם לדעת במדויק את הגובה אליו תצטרכו להגיע. במידה והגובה לא מתאים, אתם תרכשו מוצר שאינו מתאים לכם.

שימו לב למידות הפיגום וודאו שמדובר בפיגום שמתאים לצרכים שלכם בשטח, כך תימנעו מטעויות מיותרות שיעכבו את העבודה וייקרו את העלויות.

סקר שוק ובירור מחירים

ראשית בדקו האם אתם זקוקים לשירותי השכרת פיגומים או שיש לכם צורך לקבל פיגום למכירה, לפני שאתם רוכשים פיגום מחברה, חשוב כי תוודאו שמדובר בחברה מנוסה ואמינה. חברה מנוסה ומקצועית תספק לכם פיגומים איכותיים שיאפשרו לכם לקבל מענה התואם לצרכים שלכם.

לסיום, לפני שאתם רוכשים פיגום, מומלץ כי תתייחסו למרכיבים הבאים: סוג הפיגום, נוחות הפיגום, מידות, ניסיון החברה איתה תעבדו ומחיר המוצר. במידה ותבדקו היטב את המרכיבים הללו, תיהנו מפיגום עמיד, נוח ובטיחותי שיענה על הצרכים שלכם בשטח. 

הוסף תגובה